سرویس: سیاسی
کد خبر: 21873
|
07:51 - 1395/05/04
نسخه چاپی

یادداشت؛

دارندگان فیش های نجومی؛ وصله های ناچسپ نظام

دارندگان فیش های نجومی؛ وصله های ناچسپ نظام
انتظار مردم به ویژه جوانان از مسئولان قضایی و امنیتی کشور مبارزه با فسادهای اقتصادی و جلوگیری از پدیده شوم حقوق های نجومی است.

علی حربی زاده:: دریافت حقوق های نجومی با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی منافات دارد ، مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت نموده اند و بیت المال مسلمین را حیف ومیل می نمایند هیچ گونه اعتقادی به مبانی دینی و ارزش های انقلاب اسلامی ندارند. که در این خصوص رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی تعبیر نمودند.

استقرار نظام جمهوری اسلامی با هدف عدالت اجتماعی، رفع تبعیض ها و مبارزه با فساد و اشرافی گری است، زیبنده چنین نظامی که با اهداف فوق شکل گرفته است این نیست که اختلاس و فساد اقتصادی درآن رخ دهد. 
دریافت حقوق های نجومی از سوی مدیران دولت در این شرایط نابسامان اقتصادی و در مقطعی که جوانان کشور از بحران بیکاری رنج می برند، توهین به شعور مردم است. 
بسیاری از مردم در مناطق محروم وروستاها با یارانه زندگی می کنند و یا اینکه فاقد درآمد هستند، که همین موضوع باعث ایجاد بحران های اجتماعی در کشور می شود، 
در حالی بسیاری از مدیران که اغلب نیز بازنشسته هستند حقوق های نجومی دریافت می کنند که در هر خانواده دو یا سه جوان فارغ التحصیل بیکار وجود دارد.
مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره از مطالبات اصلی رهبر انقلاب و مردم بوده اما متاسفانه مدیران دولت یازدهم به جای اینکه پاسخگوی اقدامات خود در خصوص مبارزه با فساد و حقوق های نجومی باشند به دنبال ربط دادن آن با دولت گذشته هستند، در صورتی که اسناد و مدارک موجود نشان از پرداخت حقوق های نجومی از ابتدای دولت یازدهم دارد.
امروز انتظار مردم به ویژه جوانان از مسئولان قضایی و امنیتی کشور مبارزه با فسادهای اقتصادی و جلوگیری از پدیده شوم حقوق های نجومی است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد