سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 21085
|
11:25 - 1395/03/27
نسخه چاپی

مهران فراموش شده یا فراموشش کرده ایم؟؟

مهران فراموش شده یا فراموشش کرده ایم؟؟
تا روز دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران حدود دو هفته باقی مانده و آن طور که باید تحرکات و تکاپوی خاصی برای بزرگداشت این روز - که برای ایلامی ها بسیار مهم و ارزشمند است - دیده نمی شود.

جهاد و مقاومت ايلام بيدار:: حمید حیدرپناه در یادداشتی نوشت: از امروز (26 خرداد 95) تا روز دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران حدود دو هفته باقی مانده و آن طور که باید تحرکات و تکاپوی خاصی برای بزرگداشت این روز - که برای ایلامی ها بسیار مهم و ارزشمند است - دیده نمی شود.

و احتمالا همچون سالهای گذشته به برگزاری یک مراسم ساده در استان با حضور یک سخنران کشوری و نوشتن چند یادداشت و گزارش و مصاحبه با رزمندگان و .... در خبرگزاری ها و سایت های خبری و سیمای استانی مان بسنده خواهیم کرد.

در روزهای آتی هم احتمالا گزیده ی اصلی سخنرانی ها و مصاحبه های مسیولان هم حول محور این موضوع خواهد بود و گلایه هایشان از نادیده گرفتن مهران و تقویم ملی و .... 

شاید هم کارگروههایی برای گرامی داشت این واقعه برگزار شود و قطعا بازهم شاهد بی خبری و سکوت در خصوص این واقعه در عرصه ی ملی خواهیم بود و از الان هم بخشی از یادداشت هایمان را آماده کرده ایم که حول گلایه های همیشگی و نادیده گرفته شدن ما ایلامی ها و وقایع مهم ما و... در سطح کلان هستیم و خلاصه این ده تیر هم می گذرد و منتظر ده تیر بعدی می نشینیم که بلکه هر سال بهتر از پارسال اتفاقی جدید بیفتد!!!!!

اما به راستی وقت آن نرسیده تا کمی بیشتر به خودمان بیاییم...

تا کی منتظر بمانیم تا دیگران در این خصوص پیش قدم شوند؟ چرا تصور می کنیم دیگران باید در این خصوص اقدام کنند؟

واقعا طی این سالها ما برای مهران و معرفی اش چه کرده ایم؟ 

باور کنیم که مهران فقط به دست خود ما معرفی می شود 

و آن هم با همت جمعی و کار گروهی....

"کار گروهی...."

پدیده ای که سالهاست در عرصه های گوناگون با آن بیگانه ایم...

از استانی که به لحاظ ظرفیت انسانی و مدیریتی در سطح بسیار بالایی است، رسانه های متعدد و متنوع با نیروهای خوش فکر دارد، هنرمند و تحصیل کرده های فراوان دارد، فرزندانش بسیاری از عرصه های مدیریتی کشور را از پایتخت تا جنوب و شرق و... در اختیار دارند؛ انتظار بیشتری می رود که با همت جمعی و گذر از خواسته ها و منافع فردی، در راستای اجرای برنامه های جمعی با منافع همگانی بیشتر تلاش کنند.

شاید هنوزهم دیر نشده....

تا زمان هست فکری و اندیشه ای کنیم برای بزرگداشت آبرومندانه ی سالروز آزادسازی مهران و پاسداشت یاد و خاطره ی حماسه سازانش، رزمندگان و شهدایش...

ایلام و مهران را خودمان باید دریابیم...

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب