کد خبر: 18180
|
07:48 - 1394/10/15
نسخه چاپی

علم رسوایی آل سعود

علم رسوایی آل سعود
این اقدام ددمنشانه، قطعاً مسیر سقوط و فروپاشی این خاندان منفور را هموارتر و آنها را به لبه ی پرتگاه سقوط نزدیک تر می کند.

احمد اورنگ:: یک بار دیگر دستان خون آلود و پلید یهود از آستین کثیف آل سعود  بیرون زد و این بار مجاهد نستوه شیخ نمر النمر را به دار آویخت تا برای همیشه ی تاریخ علم رسوایی خاندان سعود شود.

این اقدام  ددمنشانه که حکایت از خوی درندگی و وحشی گری شراب خواران دائم الخمر آل سعود دارد قطعاً مسیر سقوط و فروپاشی این خاندان منفور را هموارتر و آنها را به لبه ی پرتگاه سقوط نزدیک تر می کند.

شهادت مظلومانه این مجاهد مبارز در ادامه جنایت کودک کشی در یمن مظلوم و حمایت از تروریست های کفیری داعش در سوریه و عراق برای قتل عام زنان و کودکان بی گناه و بی پناه توسط رژیم منفور سعودی نشان از این دارد که حقیقتاً این خاندان سگان دست نشانده و قلاده ای رژیم منحوس صهیونیستی و امریکای جنایتکارند، که هر روز با کم و زیاد کردن جیره شان توسط اربابان قسی القلبشان به تعدادی از مردم بی گناه و بی دفاع حمله ور می شوند ولی دیری نخواهد پایید که در امتداد بیداری اسلامی و به پا خواستن ملت های دردمند و مظلوم شوکت پوشالی کاخ نشینان حاشیه خلیج فارس به هم خواهد ریخت و تفکر انقلاب اسلامی با شعار مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی منطقه را در خواهد نوردید.

 

ایلام رصد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب