سرویس: استان ایلام
کد خبر: 11511
|
23:11 - 1393/09/23
نسخه چاپی

کوتاهی در برابر مردم/

وقتی مسئولان در برابر مشکلات درمانده می شوند

وقتی مسئولان در برابر مشکلات درمانده می شوند
شاید اکنون وقت مناسبی برای بررسی دقیق علل و عوامل مشکلات این موضوع نباشد و ان شاالله در وقت مناسب تمامی رسانه های استان به آن می پردازند،اما آنچه که مشهود است نبود هماهنگی و همکاری بسیاری از نهادها با همدیگر می باشد.

ایلام بیدار::استان ایلام به عنوان کوچک ترین استان کشور این روزها میزبان اتفاقی بزرگ بود به طوری که این استان کوچک در هفته های اخیر در صدر اخبار رسانه های دیداری و شنیداری کشور قرار گرفت.

مردم این استان که پیش از این و دوران جنگ ثابت کرده بودند که از هیچ تلاشی برای سربلندی اسلام و کشور فرو گذار نکردند،اینبار نیز در برابر آزمونی بزرگ قرار گرفتند؛آزمونی به نام میزبانی از زائران اربعین حسینی.

شهرستان مهران که امروزه به عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور شناخته می شود، به خاطر نزدیکی و همچنین امنیت بسیار بالای آن،به مکان تردد زائران عتبات عالیات تبدیل گشته و در روزهای منتهی به اربعین حسینی میزبان ده ها هزار از زائران از تمامی نقاط کشور و همچنین کشور های افغانستان،پاکستان،آذربایجان و ... بود.

قلم ها هر چه از تلاش مردم تمامی استان در میزبانی از زائران بنویسد باز هم نخواهد توانست دین خود را ادا نمایند.

مردم ولایتمدار استان ایلام به صورت خودجوش و در قالب ایستگاههای صلواتی،هئیات مذهبی ،اسکان صلواتی و ... به مانند دوران دفاع مقدس نام این استان را سربلند کرند.

اما آنچه باعث شده که این زحمات مردم نادیده گرفته شود،وجود برخی مشکلات  در شهر مهران و استان ایلام می باشد که باعث شده بسیاری از رسانه های کشوری چشم خود را بر تمامی خدمات دهی مردم ببندند و فقط به مشکلات اشاره داشته باشند.

شاید اکنون وقت مناسبی برای بررسی دقیق علل و عوامل مشکلات این موضوع نباشد و ان شاالله در وقت مناسب تمامی رسانه های استان به آن می پردازند،اما آنچه که مشهود است نبود هماهنگی و همکاری بسیاری از نهادها با همدیگر می باشد.

مشکلاتی از قبیل عدم وجود آب آشامیدنی،نبود وسیله نقلیه،ترافیک شدید،کمبود سوخت،تصادفات جاده ای و بسیاری دیگر از مشکلات که باعث شده اینچنین انتقادها به سمت استان سرازیر شود می توانست با همکاری نهادها خیلی زودتر پیش بینی و به راحتی برطرف گردد.

بسیاری معتقدند که مسئولان استان پیش بینی حضور ده ها هزار نفری مردم در مهران را نمی کردند و همین باعث شده تا نتوانند به خوبی از عهده وظایف خود بر آیند؛اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد باید بسیارنگران شد، چرا که مسئولان باید توانایی برطرف کردن شرایط بحرانی را داشته باشند.

بسیاری از مشکلات موجود با همکاری نیروی انتظامی،سپاه و بسیج مرتفع گردید،اما باید پرسید بقیه نهادها و ادارات استان چه نقشی دارند؟

همه ما و به نوبه خود در خدمت رسانی به زائران تلاش کرده ایم،اما در چنین مواقعی باید همه دست در دست هم با تمام وجود تلاش نماییم و مشکلات را مرتفع نماییم؛چرا که امروز با وجود زحمات زیاد و فقط به خاطر برخی سهل انگاری ها "سرکیسه کردن زائران در مهران"به خبر اصلی رسانه های کشور تبدیل می شود.

کاش برخی از مسئولان استان از مردم یاد می گرفتند و اینگونه تمامی زحمات یک استان زیر سوال نمی رفت.

امیدواریم مسئولان ارشد از همین فردا مشکلات موجود را برطرف نمایند تا سال دیگر بتوانیم آنطور که شایسته نام استان ایلام می باشد پذیرای میلیون ها زائر حسینی باشیم.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب