سرویس: استان ایلام
کد خبر: 11341
|
09:37 - 1393/09/13
نسخه چاپی

تهمتی به نام خفقان سیاسی/

هر مناظره ای نیازمند اخذ مجوز است

هر مناظره ای نیازمند اخذ مجوز است
بهتر است که وجدانهای خود را قاضی قرار دهیم و اجازه ندهیم با بی انصافی و بغض، تیترهای زده شود که فقط مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خوشحال می کند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در حوزه سياسی تأثير و تحولات بسيار مثبتی را بر جای گذاشته است.

 اگر چه اين آثار و نتايج مثبت در پشت ابرهای جنجال های سياسی و تبليغات رسانه های بيگانه پنهان مانده است، امّا نمی توان آنها را رد و نفی کرد.
انسانها همواره قدر نعمت را در هنگام نبودن آن بيشتر درك می كنند، امّا در عين حال يادآوری و تذكر آن ممکن است همان نتيجه را به ارمغان آورد.
امام عظيم الشأن و به تبع ايشان، مقام معظم رهبری همواره چنين خط مشی هایی داشته اند،در اين خصوص نتایج، پيامدها و آثار انقلاب را همانا تحول در نهادهاي سياسي-اجتماعی، آزادی، استقلال، گسترش مشاركت سياسی و جايگزينی ارزشهای اسلامي و ... مي‌دانستند.

یکی از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی،آزادی اندیشه می باشد به طوری که امام راحل، آزادی بيان، قلم، فكر و انديشه را از دستاوردهای مهم انقلاب مي دانستند؛ در حقیقت نيز در هر قضاوت منصفانه در مقايسه با بسياری از كشورهای دنيا، آزادی در ابعاد گوناگون، از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامي است.

اما این روزها متاسفانه برخی از دوستان رسانه ای در استان ایلام چشم بر چنین واقعیاتی بسته و بدون فکر و اندیشه قلم هایی می زنند که دل همه دوستداران انقلاب را به درد می آورد.

سایت عصر ایلام که از سایت های فعال استان می باشد در12 آذر ماه سالجاری خبری را با عنوان کنسل شدن مناظره در دانشگاه آزاد دهلران منتشر کرده است.

این سایت خبری در ادعایی واقعا تاسف بار مدعی خفقان سیاسی در شهرستان دهلران شده و فقط کنسل شدن این مناظره را نماد خفقان سیاسی می داند.

 

نکته جالب توجه که حتی خود مدیر سایت عصر ایلام از آن غافل شده است، گفته های رئیس دانشگاه آزاد واحد دهلران بوده که نداشتن مجوز لازم برای برگزاری این مناظره را دلیل اصلی لغو آن می داند.

لازم است که دوستان رسانه ای در عصر ایلام به این سوال پاسخ دهند بر کدام اصل از اصول قانون اساسی باید مناظره ای برگزار شود که هیچ مجوزی برای آن اخذ نشده باشد؟

آیا برگزاری مناظرات اخیر در سطح استان نمی تواند نشان دهد که هیچ خفقان سیاسی در استان و کشور وجود ندارد؟

آیا بهتر نیست که قبل از برگزاری هر مناظره ای مجوزهای قانونی آن اخذ شود تا هیچ گونه شک و شبهه ای پیدا نشود؟

بهتر است که وجدانهای خود را قاضی قرار دهیم و اجازه ندهیم با بی انصافی و بغض، تیترهای زده شود که فقط مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خوشحال می کند.

تهمت بودن خفقان سیاسی در استان قطعا ظلمی بزرگ در حق مسئولان و خدمت گذاران نظام اسلامی است که باید جبران گردد.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب