سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10672
|
09:21 - 1393/08/11
نسخه چاپی

از این قبا کرباسی برایتان دوخته نمی شود

از این قبا کرباسی برایتان دوخته نمی شود
شماها چرا مرتب تلاش مینمائید اصلاح طلبان را به کانون فتنه وصل نمائید اگر بوی کباب از آن به مشامتان رسیده در اشتباهی چرا که از منقل فتنه گران جز بوی تعفن مردار چیزی به مشام نمی رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،خدارحم سحری در یادداشتی نسبت به سخنان فردی مجهوال الهویه که در یکی از سایت های استان واکنش تندی نسبت به اتفاقات اخیر اصفهان نشان داده بود پاسخ داد.

در این یادداشت آمده است:

باعرض تسلیت وتعزیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) ویاران با وفایش در صحرای کربلا؛ لازم دیدم نسبت به جوابیه برادر ویا خواهر مجهول الهویه که یاداشت بنده با عنوان( فرار به جلو) را نقد نموده است جملاتی به استحضارخوانندگان عزیز عرض بنمایم.

 ظاهر قضیه این هست برادر ویا خواهر نقادمان به محض مشاهده ویا مطالعه یادداشت انتشار داده شده بدون توجه به تفکیک موضوعات مطرح شده با عصبانیت مبادرت به نقد نموده وسطرهای نگارش شده حاکی از این موضوع می باشد.

 قبل از اینکه به اظهاراتش جواب بدهم از اینکه یادداشت بنده حقیر را نقد نموده اید سپاسگزارم،هر چند از ابتدا تا انتها رنگ وبوی دفاع از اصلاح طلبان را مشاهده نمودم ودفاعیاتتان از آنان ،در پناه دولت فعلی نه مستدل بود ونه منطقی .چرا؟ عرض می کنم.
در مقدمه باز هم اعلام می نمایم بی انصافی ودور از جوانمردی است که هر نقدی به دولت های اصلاحات وکارگزاران را سریع وبدون توجه به سابقه افراد در عرصه سیاست وفرهنگ واقتصاد را به طرفداری از دولت های نهم ودهم منتصب نمود؛چراکه بنده حقیر خود یکی از منتقدان دولت اقای احمدی نژاد بوده ام وهستم ، اما چون آن زمان در کسوت ولباس پاسداری بودم شرعا وقانونا حق موضع گیری را نداشتم واین شائبه وجود دارد که ماها طرف دار پر وپا قرص ایشان بوده ایم واگر از کنح وته دلمان با خبر باشید کمتر از دولت های کارگزاران واصلاحات ازعملکرد بخشی از دولت دهم کم خون دل نخورده ایم ،حال چگونه برائت خود را از جریان انحرافی در دولت دهم را به اثبات برسانیم بستگی به وجدان بیدار شماها دارد.
واما.....
1- شما خود در جریان هماهنگی وهمراهی مطلق روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان وکارگزاران هستید وخوب هم می دانید که در موضوع اخیر اصفهان آتش تهیه آنان بر علیه متدینین ونیروهای ارزشی جامعه بسیار سنگین تر از آتش تهیه دشمن در عملیات کربلای پنج شلمچه در سال 65بود که اگر در آن نبرد سخت جسم وجان مدافعان اسلام در خاک وخون غلطید در این هجمه ناجوانمردانه شخصیت وروح وروان متدینین وجامعه ارزشی مورد تعرض قرار گرفت.

نمیدانم تیتر بزرگ روزنامه های زنجیره ای را مطالعه نمودید یا نه؟اگر منصف باشید تشخیص خواهید داد که چه جنگ احزابی بر علیه نظام راه انداختند وهم پوشانی شبکه های اجتماعی معاند وبی. بی. سی انگلیس خبیث هم همراهی می نمود.
2- از اینکه اسید پاشی در اصفهان وهر جای دیگر از کشور عزیزمان به سر وصورت خانم های بی گناه ومظلوم کار افراد مریض ،معاند وتوطئه گر می باشد شک نداریم وعمل زشت آنان نه فقط محکوم بلکه قلب همه ملت را جریحه دار نمود واز خداوند رحمان ورحیم برای خانواده های آسیب دیده از این مصیبت سنگین صبر وطاقت مسئلت مینمائیم ، اما ایا سزاوار بود برعلیه مقدس ترین نهادهای مردمی نه از طرف صاحبان حق بلکه فتنه گران شعار داده شود؟!
3- ما فاجعه رخ داده را در اصفهان کوچک ندانسته ونمیدانیم وهرگز هم به دنبال پنهان کاری موضوع نبوده ایم، این روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان بودند با اطلاعات غلط و وارونه به دنبال بد نام کردن افراد ویا جریانات سیاسی بی گناه در این خصوص شدند واتش بیار معرکه گردیدند واگر عجولانه واز سر عناد قضاوت نمیشد واجازه فرصت را به مسئولین امنیتی وانتظامی میدادند این چنین مورد استقبال دشمنان قرار نمیگرفت.
4- موعظه فرموده اید همراه هم به دنبال مقصر اصلی ومسبب این جنایت بگردیم ورقبای سیاسی خود رامتهم نکنیم ! وای بر این ؟چرا نمیخواهید بفهمید این رفقای سیاسی شما بودند که با گل آلود نمودن اب برای بد نام نمودن رقبای خود نه فقط تقوی را پیشه ننمودند بلکه با ناجوانمردی انان را متهم به این عمل زشت نمودند. حکایت فتنه گران با مردم حکایت دزدی است که هنگام مرتکب دزدی همراه مردم فریاد میزند آی دزد!
5- کسانی که این عمل زشت وجنایت بزرگ را مرتکب شده اند چه دانسته وندانسته از داعش هم بدتر اند چراکه تیغ بر روی نظام ودولت اسلامی کشیده اند واگر کسی ادعا نماید من این عمل را در راستای اجرای امر به معروف ونهی از منکر انجام داده ام دروغ بزرگی است که زیر سر فتنه گران وسران آنان میباشد.
6- شما که بنده را به اتهام برعلیه دولت متهم نموده اید خود نیز مرتکب اتهامی بزرگتر شده اید اگر رئیس دولت منتخب مردم است تک تک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم انتخاب مردم میباشند ویک بام دوهوای شما اصلاح طلبان برای مردم اظهر من الشمس میباشد. 
7- فرموده اید به کسانی که حق اعتراض منطقی داشته اند متعرض شده ام ،عجبا! ایا صاحبان حق وفتنه گران که در لباس زنانه در میتینگ شرکت کرده بودند یکسانند؟ ومیخواهید وانمود کنید این مردم هستند که به قانون شرع مقدس اسلام معترضند!؟ استغفرالله. به نظرم این توهینی آشکار به مردمی است که سبقه ی انان در اسلام وتدین ،انقلاب ودفاع از ولایت قولا وعملا زبان زد عام وخاص میباشد.اصفهان مهد ومرکز ثقل انقلاب است ودر دل خود صدها سردار وهزاران شهید برای دفاع از شریعت دین به قربانگاه برده است وذبح نموده حال انان را به قانون شکنی متهم مینمائید؟
8-از اینکه این عمل قبیح وزشت کار هیچ نیروی ارزشی نمیباشد شک نداشته باشید واز اینکه زیر کلاه فتنه گران میباشد هم شک نکنید چراکه طرفداری دشمنان قسم خورده از سناریوی طراحی شده خود بیانگر این مطلب می باشد وشماها چرا مرتب تلاش مینمائید اصلاح طلبان را به کانون فتنه وصل نمائید اگر بوی کباب از آن به مشامتان رسیده در اشتباهی چراکه از منقل فتنه گران جز بوی تعفن مردار چیزی به مشام نمیرسد.
9- فرموده اید در بدنه اصلاح طلبان رزمنده وجانباز وجود دارد، شاید!؟ ضمن احترام به همه ی ایثارگران که خود مفتخر به همراهی انان در روزهای سخت میباشم نمی خواهیم به ساحت مقدس ایثارگران تعرضی شود اما اگر هم ادعایتان اثبات شود بایست گفت در تاریخ اسلام همچون افرادی وجود داشته اند وشما را به مطالعه دوران حکومت حضرت امیر علی (ع) در جنگ های جمل-صفیین ونهروان ارجاع میدهم.
10- به بحرانهای هر 9روز یک بار دوران اصلاحات توسط افراطیون اشاره نموده اید، اگر منصف باشید چه کسانی بحران سازان آن دوران بوده اند ،ان زمان که هم مجلس با اکثریت وهم دولت در چمبره اصلاح طلبان بود وهمه کاره مملکت بودند وتوجیه کنندگان احکام شرعی انان عقلای جامعه روحانیون بودند؛ سیاست وفرهنگ واقتصاد در اختیار چه جریاناتی قرار داشت؟ چه گلی به سر مردم ریختند ،تورم و گرانی ،افتضاحات فرهنگی،بحرانهای اجتماعی ،تسلیم هسته ای،شکست تز گفتگوی تمدن ها وده ها موضوع دیگر را چگونه توجیه مینمائید؟ چرا به افراطیون جبهه اصلاح طلبان خورده نمیگیرید؟
11- شماها وجریانهای هم مسلک تان در اطاق فکر اصلاحات از روی عناد وحداقل لج بازی باز هم اصرار دارید قضیه اسید پاشی را به جریانهای مقابلتان وبه اصطلاح خودتان افراطیون انان منتصب نمائید و نهایتا به نیروهای ارزشی ومتدین ضربه بزنید با صراحت وقاطعیت عرض مینمایم از این قبا کرباسی برایتان دوخته نخواهد شد واگر کسانی بخواهند به اسم آنان در لباس میش، گرگ باشند وموش دوانی نمایند باز هم کار فتنه گران است.
12- بنده حقیرهمانطوری که منتقد بخشی از عملکرد دولت های قبلی هستم منتقد بخشی هم از دولت فعلی می باشم واین به معنای تقابل وتضاد با دولت فعلی که شما ان را با عنوان(پارادوکس) آورده اید نیست البته شاید با تفکربخشی از اصلاح طلبان افراطی مصداق داشته باشد چرا که تضاد ما وآنان در اندیشه میباشد وهر انچه که مینگاریم از روی دلسوزی واز سر خیر میباشد وباید گفت(فاعتبروا یا اولی الابصار) ما دوست داریم دولت تدبیر وامید دچار خطاهای فاحش سیاسی بازی قبیلی ها نشود.
13- اگر دولت دهم دچار غفلت ویا خیانتی شده است بایست دردستگاه قضائی محاکمه ودر صورت اثبات جرم به اشد مجازات برسد اما شما کمی انصاف داشته باشید وخواستار.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد