سرویس: استان ایلام
کد خبر: 10442
|
12:09 - 1393/07/28
نسخه چاپی

آیا حکم اعدام شیخ نمر از سوی عربستان مهر تاییدی بر جنایت های گروه‌های تکفیری نیست؟

آیا حکم اعدام شیخ نمر از سوی عربستان مهر تاییدی بر جنایت های گروه‌های تکفیری نیست؟
صدور حکم اعدام روحانی مبارز و مجاهد برجسته شیخ نمر باقر النمر از علمای شیعه عربستان توسط آل سعود موجی از نفرت و اعتراض را نسبت به صدور این حکم ظالمانه در اقسی نقاط جهان بوجود آورده است.

سید خلیل سجادی ::صدور حکم اعدام روحانی مبارز و مجاهد برجسته شیخ نمر باقر النمر از علمای شیعه عربستان توسط آل سعود موجی از نفرت و اعتراض را نسبت به صدور این حکم ظالمانه در اقسی نقاط جهان بوجود آورده است.

صدور این حکم در حالی است که حرف و حدیث های فراوانی از نقش و حضور گسترده و آشکار و پنهان حکومت عربستان در حمایت از گروه های تکفیری داعش، النصره و.... در عراق و سوریه در بسیاری از محافل و رسانه ها به گوش می رسد.

 از طرفی در بسیاری از عملیات های انتحاری علیه مردمان بی دفاع و مظلوم عراق و سوریه افرادی با هویت ها و ملیت های عربستانی شرکت داشته‌اند و دارند، که این موضوع نیز در جای خود علامت سئوال بزرگی را پیش روی جهانیان برای حضور گسترده اتباع عربستانی در این عملیات ها قرار داده است.

و اما نکته مهمی که می تواند جنایت‌های داعش را با صدور حکم اعدام نمر النمر در یک مسیر قرار دهد و آن را قوت بخشد . افکار و ایده های شوم و جنایتکارانه گروه های تکفیری در شهادت رساندن شیعیان است که به خیال خام خود اگر چنین باشد با این عمل شنیع و نابخردانه بهشت را تصاحب خواهند کرد از سوی دیگر با توجه به شدت گرفتن حملات گروهک تروریستی داعش علیه مسلمانان بویژه شیعیان در عراق و سوریه و شعار این جنایتکاران در مقابله بی‌چون و چرا با شیعیان، این سئوال به وجود می آید که آیا صدور حکم اعدام برای این شیخ مجاهد و نستوه پیام آشکاری در جهت حمایت از جنایت های گروههای تکفیری نیست؟ اگر اینگونه باشد قرار گرفتن عربستان در بین 10 کشور به اصطلاع ائتلاف ضد داعش در کنار امریکا و دیگر کشورهای مرتجع منطقه جز دروغی بزرگ برای مبارزه با تروریسم چیز دیگری نمی باشد.

لذا آنچه که از این اقدام نامعقولانه سردمداران آل سعود متصور است این است که آنها بازی بسیار خطرناکی را آغاز کرده اند و همانگونه که خطیب جمعه تهران حضرت حجه‌السلام و المسلمین احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته بیان نمودند: این اقدام عربستان خشم جهان اسلام را بدنبال خواهد داشت و آتش این حماقت دامن آنان را خواهد گرفت از اینرو می طلبد دستگاه قضایی عربستان با تجدید نظر در صدور حکم این روحانی مبارز و آزادی خواه،  عدالت واقعی را به منصه ظهوربرساند و موجبات رفع بسیاری از اتهامات ریزو درشتی را که این روزها متوجه این کشور است را مرتفع سازد.

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب