سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9793
|
15:44 - 1393/06/28
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

دوران دفاع مقدس یکی از بارزترین برهه های حیات راستین ملت ایران است

دوران دفاع مقدس یکی از بارزترین برهه های حیات راستین ملت ایران است
امام جمعه ایلام گفت:دوران دفاع مقدس یکی از بارزترین برهه های حیات راستین ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: بیانات قاطع و صریح رهبر معظم انقلاب و افشاگری معظم له باعث رسوایی و انفعال سران کاخ سفید و ضربه ایی محکم بر دستگاه دیپلماسی آمریکا بود.

وی افزود: نشست نمایشی در پاریس برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش از سوی آمریکا و سایر کشورهای اروپایی و عربی چهره چهره نفاق آنها را آشکار کرد.

نماینده ولی فغقیه دراستان اضافه کرد: دولت هایی که خود حامیان اصلی و تشکیل دهندگان گروه های تروریستی در دنیا هستند و با کمک های فراوان مالی و تسلیحاتی این گروهک ها برای مقابله با دولت ها و ملت های مستقل و آزادی خواه تشکیل می دهند، دست آنها را برای هر جنایتی باز می گذارند و همین روشن ترین دلیل بر عدم صداقت آنها در مبارزه با تروریسم است .

امام جمعه ایلام ادامه داد:شرط نخست مبارزه با تروریسم صداقت در مبارزه است وآمریکا ، فرانسه و انگلیس که سالها از این گروه های جنایتکار تروریسم حمایت کرده اند و بالاتر آمریکا در تاسیس داعش و قدرت گرفتن آن دست داشته است چگونه می تواند ادعای مبارزه با این گروهک تروریستی را داشته باشد و ائتلاف علیه آنها تشکیل دهد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: بسیاری از دولت های حاضر در نشست پاریس مانند عربستان ، قطر و اردن که حامی اصلی مالی و نظامی گروه های تروریستی در منطقه به خصوص داعش هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به 31 شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحملی علیه ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد:  دوران دفاع مقدس ، دفاع افتخار آفرین امت فداکار و سلحشور ایران در حفظ و حراست از نظام نوپای جمهوری اسلامی و پاسداری از مرزهای عزت و شرافت این مرز و بوم یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه حیات راستین این ملت است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: دفاع مقدس بزرگترین امتحان و آزمون برای ملت ایران بود و ملت ایران با سرافرازی و سربلندی و پیروزی از این آزمون بزرگ بیرون آمدند و نشان دادند و ثابت کردند که با دست خالی اما با ایمان و اراده قوی قویترین دشمنان را به زانو در آورد .

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: جنگ‌افروزان هرگز باور نمی‌کردند یک ملت با اتکای به خداوند و با تیکه بر توانمندی‌های جوانان خود یک جنگ نابرابر را به نفع خود به پایان برسانند و پیروز شوند؛ بنابراین دوران هشت ساله دفاع مقدس درخشنده‌ترین مقطع تاریخی ایران است و گنجینه بسیار گران‌بهاء و میراث گرانقدر ملت بزرگ ایران است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد