سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9626
|
21:27 - 1393/06/19
نسخه چاپی

انتصاب با حفظ سمت قبلی در آموزش و پرورش استان/

اسفندیار رستم زاد سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام شد

اسفندیار رستم زاد سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام شد
اسفندیار رستم زاد به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام منصوب شد.

به گزارش ایلام خبرنگار سیاسیایلام بیدار،اسفندیار رستم زاد معاون متوسطه آموزش و پرورش استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام منصوب شد.

علی بیرانوند در مراسم  معارفه سرپرست آموزش وپرورش شهرستان ایلام اظهار کرد: آنچه که ما معلمین و فرهنگیان برای آن استخدام شده ایم ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند معلمی است و به معلم بودن خود نیز افتخار می کنیم .

وی ادامه داد:تلاش و مجاهدت علمی در کنار تجربه، دستاوردی بزرگ است که تنها در وجودمعلمان شایسته و سختکوش آموزش و پرورش  نهفته است و باید تجربیات این عزیزان به دیگران منتقل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: اگر امروز کشور ما به پیشرفت هایی در زمینه های متعدد علمی  رسیده است، نتیجه انتقال علم ودانش معلمان است.

بیرانوند گفت:هر انسانی رسالتی دارد و رسالت ما در آموزش وپرورش معلمی است،معلم جذابیت خاص خودش را دارد، تلاش مقدس او در  ذهن و ضمیر دانش آموزان ماندگار است.

وی در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات جواد دارابیان مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان ایلام، اسفندیار رستم زاد  معاون متوسطه استان را  با حفظ سمت این معاونت ،بعنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش وپرورش  شهرستان معرفی کرد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب