سرویس: سیاسی
کد خبر: 9384
|
18:01 - 1393/06/08
نسخه چاپی

تجمع پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت مقابل این وزارت‌خانه

تجمع پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت مقابل این وزارت‌خانه
در حالی که بیش از یک سال از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت می‌گذرد، امروز دومین تجمع معترضین نسبت به این آزمون در مقابل وزارت نفت برگزار شده است.

به گزارش ایلام بیدار به نقل از دانا،تعدادی از معترضین به آزمون استخدامی وزارت نفت امروز در مقابل ساختمان این وزارت خانه در خیابان طالقانی تجمع کردند.

بر اساس این گزارش تعداد تجمع کنندگان در حدود 80 نفر است که پلاکارد هایی با عنوان «2676 نفر کجائید» در مقابل وزارت نفت حضور یافته اند.

 در اردیبهشت ماه سال گذشته بود که وزارت نفت آزمون استخدامی را برای جذب حدود 3000 نفر برگزار کرد.

بر این اساس آزمون استخدامی در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال 1392 با حضور حدود 100 هزار داوطلب به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کشور در شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.

این در حالی است که وعده‌های مسوولان برای اعلام نتایج اولیه این آزمون در نیمه دوم اردیبهشت و خرداد ماه عملی نشد تا اینکه در اواسط تیرماه 1392 اعلام و به شرکت کنندگان ابلاغ شد. در عین حال در انجام سایر فرایندهای استخدامی نیز تاخیرهایی وجود داشت تا اینکه در پاییزسال گذشته مصاحبه با پذیرفته شدگان آزمون کتبی انجام شد.

با وجود اینکه قرار بود که نتایج نهایی حداکثر تا بهمن ماه سال 1392 اعلام شده و متقاضیان تعیین تکلیف شوند؛ اما هنوز بعد از گذشت بیش از یک سال و سه ماه از این آزمون، استخدام‌های این آزمون تعیین تکلیف نشده است.

این در حالی است که یکی از اعتراض های اصلی تجمع کنندگان در خصوص نحوه برگزاری آرمون است که این آزمون طبق مقررات اولیه درج شده در شرایط آزمون برگزار نشده است.

به عنوان مثال در شرایط اولیه سهم مصاحبه 40 در صد اعلام شده است اما با گذشت یک سال از این آزمون سهم مصاحبه در این آزمون استخدامی به 65 درصد رسیده است که بسیاری از پذیرفته شدگان نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

پیش از این نیز در اردیبهشت ماه سال 93 حدود 100 نفر از معترضین در مقابل مجلس شورای اسلامی برای تحقق خواسته هایشان تجمع کردند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد