سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9341
|
21:57 - 1393/06/06
نسخه چاپی

استاندار ایلام در نشست خبری:

سیاست اصلی مدیریت ارشد استان تکمیل پروژه های نیمه تمام است

سیاست اصلی مدیریت ارشد استان تکمیل پروژه های نیمه تمام است
استاندار ایلام در نشست خبری گفت:سیاست اصلی مدیریت ارشد استان تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،نشست خبری استاندار ایلام با اصحاب رسانه و مطبوعات در پنجمین روز از هفته دولت در محل سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار شد.

در این نشست خبری محمد رضا مروارید با اشاره به تحولات منطقه ای اظهار کرد:در طول ماههای گذشته مشکلات بزرگی در منطقه ایجاد شد که بر اساس آن توطئه های جهانی توسط اسرائیل و گروه های تروریستی صورت گرفت.

وی با اشاره به پیروهزی های مردم غزه و امنیت در جمهوری اسلامی ادامه داد:دولت تدبیر و امید بعد از برگزاری انتخابات در سال 92،سیاست های خود را در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد،سیاست خارجی ودیگر حوزه های اعمل نموده و بیشتر به دنبال ثبات و آرامش در کشور بوده است.

استاندار ایلام افزود:در استان ایلام نیز به طبع سیاست های اجرایی در کشور،به دنبال این بوده ایم که آرامش در تمامی حوزه های صورت بگیرد و الحمد الله امروز امنیت و اشرافی کاملی بر استان حاکم بوده که باعث شده سرمایه گذاری های خوبی در این استان صورت بپذیرد.

مروارید ضمن انتقاد از کسانی که استان ایلام را فاقد سند توسعه می دانند اظهار کرد:سند توسعه ایلام کاملا مشخص بوده و حتی تمامی روستاهای استان نیز دارای سند توسعه می باشند.

وی بیان کرد:یکی از سیاست های اصلی مدیریت ارشد استان،تکمیل پروژه های نیمه تمام است که سعی می شود با تلاش و جذب اعتبارات لازم این پروژه ها به سرانجام برسند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی در سال های گذشته تا 30 درصد کاهش پیدا کرده بود،تاکید کرد:خوشبختانه با سفر رئیس جمهور به استان ایلام،اعتبارات خوبی برای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شد و ما شاهد 4 براب شدن این اعتبارات بوده ایم  که می تواند به تمام کردن اکثر پروژه های نیمه تمام کمک نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد