سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9015
|
13:55 - 1393/05/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

کسانی که بزدل و ترسو تلقی می شوند آمریکای جنایتکار را مات کرده اند

کسانی که بزدل و ترسو تلقی می شوند آمریکای جنایتکار را مات کرده اند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:کسانی که بزدل و ترسو تلقی می شوند آمریکای جنایتکار را مات کرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،سردار سید صادق حسینی در جمع فرماندهان مقاومت بسیج دانش آموزی اظهار کرد:علم آموزی،آگاهی و آموزش در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی ادامه داد:در مکتب اسلام تزکیه قبل از تعلیم آمده است تا بشریت بتواند راه سعادت را طی نماید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود:سه مولفه دین،رهبری و مردم آگاه توانسته اند در طی سه دهه که از انقلاب اسلامی می گذرد در برابر توطئه های گوناگون دشمنان ایستادگی نمایند.

سردار حسینی تاکید کرد:امروز نگاه به توانمندی های داخلی می تواند زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم نماید.

وی در ادامه ضمن انتقاد از برخی سخنان، که منتقدین مذاکره با آمریکا را بزدل و ترسو می خوانند،عنوان کرد:مخالفین مذاکره با آمریکا در داخل کشور ترسو نیستند،این افراد کسانی هستند که در طول دوران انقلاب اسلامی همواره در صف مبارزه با توطئه های استکبار جهانی بوده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد:کسانی که امروز بزدل و ترسو تلقی می شوند همان کسانی هستند که آمریکا را در تمامی عرصه های مبارزاتی کیش و مات کرده اند.

سردار حسینی ادامه داد:بزدلان و ترسوها هیچ گاه از شفافیت نمی هراسند و امروز لازم است که شجاعان بیایند و با این ترسوها در رسانه ملی به مناظره بنشینند و دستاوردهای یک سال گفتگو با آمریکا را برای مردم تشریح نمایند و بگویند که بعد از یک سال مذاکره،چه دستاوردهایی داشته اند.

وی افزود:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نتیجه یکسال مذاکره با آمریکا،تحریم بیشتر و لحن اهانت آمیز تر بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تاکید کرد:ما افتخارمان این است که در حال مبارزه با آمریکا هستیم و از هیچ چیز نمی هراسیم،ما افتخارمان این است که یک گروه مسلح کوچک با استفاده از تجربیات ایران امروز توانسته است در برابر رژیم تا بن دندان مسلح اسرائیل بایستد و او را شکست دهد.

سردار حسینی با بیان اینکه نسل جوان باید مطالبه گر باشد و از مسئولان بخواهد در زمینه دستاوردهای هسته ای شفاف سازی کند،گفت:شفافیت لازم در زمینه مذاکرات هسته ای قطعا می تواند مردم را در خصوص شناختن بزدلان و ترسوها کمک نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب