سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8926
|
09:38 - 1393/05/20
نسخه چاپی

سریال تکراری تندروی های اصلاح طلبان ادامه دارد/

توهین یک مسئول اجرایی به مقام روحانیت

توهین یک مسئول اجرایی به مقام روحانیت
توهین و حذف جریان مومن در استان ایلام هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد.

تحرکات سیاسی افراطیون اصلاح طلب در استان ایلام به روندی عادی در این استان تبدیل شده است.

براساس شنیده های خبرنگارایلام بیدار،یک مسئول اجرایی اصلاح طلب،در اقدامی عجیب عذر یکی از روحانیون بلند پایه شهرستان را برای حضور در جلسه خواستار شده و وی را از جلسه بیرون کرده است.

این مسئول اجرایی که تاکنون چندین جلسه محرمانه با اصلاح طلبان شاخص شهرستان داشته، پیش از این در اقدامی عجیب برای تلاوت قرآن از یک خانم به عنوان قاری استفاده کرده بود.

متاسفانه در حالی که در دیگر استانهای کشور کمتر شاهد تندروی مسئولان اجرایی می باشیم،اما در استان ایلام هنوز برخی از افراد به گمان اینکه در دوران اصلاحات به سر می برند اقدام به حرکاتی عجیب و ناشایست می کنند.

این افراد که باید به دور از گرایشات سیاسی افراطی،تلاش در رسیدگی به وضعیت عمرانی،شهری و... استان نمایند،اکنون به سرباز سیاست های غلط تندورهای اصلاح طلب تبدیل گشته اند.

از عمده دلایل عدم توسعه استان ایلام،نگاه سیاسی به تمامی معضلات ومشکلات ایلام می باشد و بیشتر انرژی مسئولین صرف هدف های سیاسی افراطی شده است و این امر تا زمانیکه "تعهد در مقابل مردم" جایگزین "غلام حلقه به گوش بودن سیاسیون" نشود،وضعیت استان نیز تغییر نخواهد کرد.

استان "سیاسی"  نه، استان سیاست زده ایلام همواره قربانی اهداف کسانی شده که هیچ توجهی به مشکلات مردم ندارند و همواره اهداف شخصی و گروهی خود را برمنفعت استان ترجیح می دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب