سرویس: سیاسی
کد خبر: 890
|
13:03 - 1391/09/28
نسخه چاپی

در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سپاه استان/

سردار کاکی:سپاه از انعطاف پذیری بالایی دربرابر تهدیدات برخوردار است

سردار کاکی:سپاه از انعطاف پذیری بالایی دربرابر تهدیدات برخوردار است
سردار کاکی گفت: سپاه از انعطاف پذیری بالایی دربرابر تهدیدات برخوردار است.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر سپاه استان با اشاره به نقش و ماموریت سپاه در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به اقتضای ماهیت وجودی و فلسفه تشکیل آن باید چند بعدی باشد.

وی ادامه داد:  بسیاری از انقلاب‌ها در طول تاریخ به وجود آمده ولی در اثر توطئه‌ها و نقشههای دشمنان از اهداف و آرمانهای خود منحرف شده و از بین رفتهاند، اما تفکر حضرت امام خمینی(ره) منشأ تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تا مانع این تهدیدات شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: ماموریت‌، سازمان و آموزشهای سپاه با توجه به تهدیدات دشمن تغییر می‌کند و این نشانه انعطافپذیری بالای این مجموعه مقدس به شمار می رود و این در حالی است که پوست اندازی یک سازمان بسیار سخت و برای هر سازمان قابل اجراء نیست.

سردار کاکی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متناسب با نوع خطراتی که انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن را مورد تهدید قرار دهد، خود را بهروز میکند.

وی ضمن برشماری اهمیت علم و دانش در پویندگی روز به روز سپاه عنوان کرد: اگر سپاه از فکر، توان و خلاقیت نیروهای خود استفاده کند، مطمئناً تحولی شگرف ایجاد خواهد شد.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر سپاه استان تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب