سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8712
|
15:39 - 1393/05/10
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایلام در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه:

مسئولان حقوق بشر در سازمان‌های جهانی خود را به کوری زده‌‌اند

مسئولان حقوق بشر در سازمان‌های جهانی خود را به کوری زده‌‌اند
امام جمعه موقت ایلام در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت:مسئولان حقوق بشر در سازمان‌های جهانی خود را به کوری زده‌‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت الاسلام و المسلمین شمس‌اله سراج در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام با بیان اینکه امروز در غزه کشتار مردم به شکل فجیعی صورت می‌گیرد اضافه کرد: مسئولان حقوق بشر در سازمان‌های جهانی چرا چشمانشان را بر روی این جنایات رژیم اشغالگر بسته‌اند و خود را به کوری زده‌‌اند.

وی ادامه داد: امروز در غزه جنایات اسراییل در کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی گناه به اوج خود رسیده که سازمان ملل و حقوق بشر باید هر چه زودتر جلوی این جنایات را بگیرد.

امام جمعه موقت ایلام در ادامه با اشاره به 17 مرداد،روز خبرنگار گفت:خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و طاقت‌فرسا معرفی شده و این حرفه یکی از حسا‌س‌ترین و مهمترین مشاغل در جهان و در کشور ایران اسلامی محسوب می‌شود.

سراج تصریح کرد: خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری مسئولیت سنگین و خطیری در تنویر افکار عمومی داشته و باید به صورت لحظه‌ای در این حرفه تلاش و کوشش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی نیز از مناسبت‌های هفته آتی است یادآور شد: این نهاد بالنده علمی در دانشگاه‌ها کار و تلاش جهادی را معنا کرده و پروژه‌های عظیمی از جمله رویان، اردوهای جهادی در مناطق محروم را به شایستگی و با دستان خالی و انقلابی اجرایی کرده است .

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی علی رغم تمام مشکلات توانسته با همتی عالی ارتباط بین صنعت و دانشگاه را برقرار کند گفت: کارهای پژوهشی این نهاد انقلابی و علمی در بسیاری از علوم رهگشا بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب