سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8698
|
09:14 - 1393/05/07
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

عید فطر عظمت امت اسلامی را به نمایش می گذارد

عید فطر عظمت امت اسلامی را به نمایش می گذارد
نماینده ولی فقیه در استان گفت: عید فطرعظمت امت اسلامی را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار،نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور پرشور و گسترده مردم ایلام در مصلای شهر ایلام اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید به همه مسلمانان گفت:در فرهنگ اسلامی اولین روز شوال به عنوان عید فطر و جشن بازگشت به فطرت تعیین شده است.
وی ادامه داد:پس از یک ماه روزه داری و ارتباط با خدای متعال و مبارزه با نفس و هواهای نفسانی،خداوند متعال مهر تایید بر اعمال و عبادات بندگان خویش می زند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد:عید فطر نماد شکوه مسلمانان جهان است و در این روز بزرگ با اجتماع عظیم خود عظمت امت اسلامی را به نمایش می گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه خطبه های خود به سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اشاره و گفت:نماز جمعه کارآمدترین آیین هایی است که در تکوین احکام اسلام دین نقش مهمی دارد و از جایگاه مهمی در نزد مردم برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد:نماز جمعه مهمترین کارکردش بصیرت افزای و آگاهی بخشی به جامعه می باشد.

وی بیان کرد:امروز نماز جمعه توانسته است در پیشبرد اهداف نورانی انقلاب و رهبری گام های موثری بردارد.

امام جمعه ایلام  در ادامه به نقش مخرب ماهواره ها بر کانون خانواده اشاره و اظهار کرد:یکی از عوامل دشمن در تخریب باورهای دینی و تخریب بنیان خانواده ماهواره است که امروزه به عنوان مهمترین کارکردهای دشمن علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه تاکید کرد:ماهواره ها به دنبال قداست زدایی از خانواده و حرمت شکنی فرزندان علیه والدین هستند و امروز کانون حملات دشمن،خانواده ها می باشد چرا که خانواده از جایگاه مهم و محبوبی در نزد اسلام برخوردار است.

وی عنوان کرد:ماهواره نقش بزرگی در القائات شیطانی دشمنان دارد و لازم است تمامی آحاد جامعه نسبت به این موضوع حساس باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد