سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8667
|
15:21 - 1393/05/05
نسخه چاپی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام خبر داد/

معدوم سازی 600 کیلوگرم فرآورده های خام دامی در ایلام

معدوم سازی 600 کیلوگرم فرآورده های خام دامی در ایلام
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از ضبط و معدوم سازی حدود 600 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در شهرستان ایلام خبر داد.

محمد علی رحمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیداراظهار کرد:مقدار 592 کیلوگرم  گوشت سفید و قرمز غیر قابل مصرف که در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر ایلام جمع آوری گردیده بود پس از طی تشریفات قانونی و با حضور نماینده دادسرای انقلاب اسلامی این شهرستان معدوم سازی گردید.

وی ادامه داد:شهروندان هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضاء محصول دقت نموده و از مراکزی که گوشت ، مرغ و تخم مرغ را در خارج از یخچال نگهداری می نمایند خودداری کنند.

رحمی افزود:گوشت چرخ کرده باید در حضور مشتری چرخ گردیده و از خرید گوشتی که در حضور شما چرخ نگردیده باشد جدا خودداری نمایید.

وی از شهروندان درخواست نمود فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز عرضۀ تحت نظارت دامپزشکی خریداری نمایند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام گفت:همشهریان عزیز ایلامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده های خام دامی با شماره تلفن 2220266 اداره دامپزشکی شهرستان ایلام و یا تلفن چهار رقمی 1512 روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تماس و نسبت به گزارش تخلف اقدام فرمایند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد