سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 8609
|
16:20 - 1393/05/03
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران:

مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی بسبج شوند

 مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی بسبج شوند
امام جمعه دهلران گفت:مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی بسبج شوند.

به گزارش ایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه شهرستان دهلران ضمن قدردانی از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:راهپیمایی روز قدس  قوت قلبی برای امت اسلام و ملت مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام از دو قرن پیش برای ریشه کن کردن اسلام برنامه ریزی کردند و با به وجود آوردن یک پادگان نظامی در فلسطین سعی در عملی کردن این موضوع داشتند ولی از آنجا که وعده الهی بر نابودی دشمنان و پیروزی  و جهان شمولی اسلام و مسلمین است این خیال خام هیچگاه تحقق پیدا نخواهد کرد.

امام جمعه دهلران گفت: از ابتدای نهضت انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به موضوع فلسطین توجه و اهتمام داشتند و فلسطین را پاره تن اسلام معرفی کردند و بعد از پیروزی انقلاب نیز در راستای بصیرت افزایی مردم به موضوع فلسطین تلاش کردند.

وی افزود: عده ای که در روز قدس سال 88 شعارنه غزه، نه لبنان را سردادند می خواستند که در برابر تفکر امام (ره) بایستند اما بصیرت مردم مانع از این موضوع شد و این بصیرت مردم ایران به همه کشورهای آزادی خواه منتقل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: امت اسلام باید  باید باصبر و استقامت و روحیه شهادت طلبی در برابر توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کنند و کشورهایی مانند عریستان باید به خود بیایند و نسبت به سرنوشت دیگرمسلمانان احساس تکلیف داشته باشند و توجه به امورات مسلمان راسرلوحه کارخودقراردهند.

 

 

نسیم دهلران

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب