سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 8599
|
13:16 - 1393/05/03
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

روز قدس ،روز دفاع از هویت اسلامی است

روز قدس ،روز دفاع از هویت اسلامی است
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:روز قدس ،روز دفاع از هویت اسلامی است.

به گزارش ایلام بیدار، حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس آبدانان  طی سخنانی اظهار کرد: رژیم منحوس پهلوی تلاش می کرد که چهره رژیم جعلی صهیونیستی و نامشروع اسرائیل را هادی و بومی سازی کند، اما مردم آگاه ایران اسلامی از همان ابتدا چون ریشه در اسلام ناب داشتند این توطئه را خنثی و در تمام عرصه ها ،حتی ورزش انجار خود را از اسرائیل نشان می دادند.

وی با اشاره به ابتکار خلاقانه و عالمانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس بیان داشت: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را که سید الایام و در بهترین ماه خدا بود بعنوان روز قدس معرفی کرد تا روح عبادی مردم که برگرفته از فضیلت های ماه رمضان است به مدد انسان مسلمان آمده و انزجار خود را از زورگویی مستکبران و ظلم رژیم جعلی اسرائیل به منصه ظهور برساند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: روز قدس مختص به یک کشور نیست ،بلکه متعلق به همه کشورهای مسلمان و آزاده جهان است و در این روز همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی و همه آزادگان جهان از مطلومیت فلسطین دفاع می کنند.

کلانتری گفت:روز قدس روز دفاع از یک قطعه زمین نیست، بلکه دفاع از هویت اسلامی است.
وی با اشاره به ساختن گروههای تکفیری توسط اسرائیل گفت:رژیم صهیونیستی به کشتار مردم مظلوم فلسطین قانع نیست بلکه با ساختن گروه های تکفیری داعش، القاعده و النصره می خواهد که جهان اسلام را ناامن کند تا مسلمانان رنگ آرامش ، صلح و صفا را نبینند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: مشکل اصلی امریکا و اسرائیل اسلام است ،چون اسلام با طلم و ستم و زیاده خواهی مخالف است، انها می خواهند حاکم بلامنازعه جهان باشند و جهان همچون دهکده ای در دست آنها باشد و مسلمانان هیچوقت زیر با طلم و زور نمی روند و اسلام با این نوع ستمگری ها مخالف است.

 کلانتری گفت: استکبار برای از بین بردن هویت ملت های مسلمان دارد هویت انسانها را دیجیتالی می کند و آدم ها را از اصل و ریشه و هویت دینی و الهی خود دور می کند.

وی بیان کرد: روز قدس هشدار می دهد که مسلمانان آگاه باشید، توطئه را بشناسید، مسیر را از دست ندهید ، این مسیر چراغی دارد که با تدبیر و اندیشه امام راحل روشن شد و امروز این پرچم در دست فرزند فاطمه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) روشن است.

وی در پایان با بیان لزوم آگاهی مردم در برای توطئه های دشمنان اسلام و تقویت همدلی و وحد آحاد جامعه گفت: مسئولین مکلف اند در مقابل خون شهدا و بایستی با تمام وجود و امکانات به خدمتگذاری مردم بپردازند.

کلانتری گفت: گناه نابخشودنی است اگر کسی بخواهد ذره ای فرصت خدمت صادقانه به مردم را از دست بدهد.

 

 

آبدانان نیوز

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب