سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 8591
|
10:39 - 1393/05/03
نسخه چاپی

فرماندار دهلران:

روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار جهانی است

روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار جهانی است
فرماندار دهلران گفت:روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،امیدعلی سبزی امروز(3 مرداد) در راه پیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز موضوع فلسطین از مهم ترین مسائل جهان است.

وی با اشاره به وظیفه کشورهای مسلمان جهان در خصوص فلسطین اظهار داشت: همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند به مسئله مظلومیت و بی دفاع بودن مردم فلسطین اهتمام ویژه ای داشته باشند.
 
فرماندار دهلران بیان نمود: سالهاست که استکبار جهانی با حمایت همه جانبه از رژیم نامشروع اسرائیل، مردم مظلوم فلسطین را آماج شدیدترین حملات وحشیانه خود قرار داده است و کودکان غزه در زیر آوار قصاوت و سنگ دلی به سر می برند.
 
وی عنوان کرد: مسئله فلسطین امروز نه تنها به عنوان یکی از مطالبات مسلمانان جهان است بلکه تمام آزاده خواهان در سراسر جهان نیز طالب آن می باشند.
 
سبزی افزود: با توجه به جنایت اخیر صهیونیست ها در غزه و کشتار بی رحمانه آن ها، امروز مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان دهلران همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور با حضور پرشور و انقلابی خود در روز جهانی قدس ندای استکبار ستیزی سر دادند.
 
وی ادامه داد: این نمایش بزرگ و یک پارچه نشان از انزجار خشم مردم از استکبار جهانی می باشد و تجدید پیمانی دیگر با آرمان های امام راحل در رکاب ولی امر مسلمین می باشد.
 
 
نسیم دهلران

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب