سرویس: بین الملل
کد خبر: 8585
|
18:46 - 1393/05/02
نسخه چاپی

هواپیمای الجزایری با 116 سرنشین در نیجر سقوط کرد

هواپیمای الجزایری با 116 سرنشین در نیجر سقوط کرد
تلویزیون خصوصی النهار الجزایر اعلام کرد هواپیمای الجزایری با 116 سرنشین در نیجر سقوط کرده است.

به گزارش ایلام بیدار به نقل از فارس،تلویزیون خصوصی النهار الجزایر گزارش داد هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی دولتی الجزایر که امروز پنجشنبه پنجاه دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه واگادوگو پایتخت بورکینافاسو ارتباطش را با بخش های ناوبری هوایی فرودگاه از دست داد پس از عبور از آسمان نیامی ، پایتخت نیجر سقوط کرده است.

این هواپیما از نوع ایرباس 320 و با شماره پرواز EH5017 در حال بازگشت از فرودگاه واگادوگو به سمت فرودگاه بین المللی الجزایر بود.

خطوط هوایی الجزایر اعلام کرد که این هواپیما به دلیل گذشتن از یک دالان پروازی که تحت تأثیر امواج بسیار شدید طوفان بوده، سقوط کرده است.

این هواپیما یکصد و 10 مسافر داشت که از جمله آن 20 لبنانی و دو الجزایری بودند. وزیر ترابری فرانسه نیز اعلام کرد که حدودا 50 نفر از مسافران این هواپیما، اتباع فرانسه بوده‌اند. تمامی 6 خدمه این پرواز نیز اسپانیایی بوده‌اند.

تلویزیون النهار گفت خدمه پرواز هواپیما از اتباع خارجی بودند، این هواپیما از مدل ایربابس 380 بوده که شرکت هواپیمایی الجزایر آن را از یک شرکت هواپیمایی اسپانیایی اجاره کرده است و در وضعیت مناسبی برای پرواز نبوده و قبل از ماه مبارک رمضان هم تحت تعمیر بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد