سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8571
|
15:01 - 1393/05/01
نسخه چاپی

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار ایلام:

حمایت از ملت مظلوم فلسطین به یک مطالبه بین المللی تبدیل شده است

حمایت از ملت مظلوم فلسطین به یک مطالبه بین المللی تبدیل شده است
امام جمعه و استاندار ایلام در بیانیه مشترکی از آحاد مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارشایلام بیداربه نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی و محمدرضا مروارید در بیانیه مشترکی با گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه از مردم همیشه در صحنه استان ایلام برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کردند.

در این بیانیه مشترک آمده است: سلام بر قدس شریف، سلام بر ناله های مسلمانان مظلومی که در نطفه خفه شده است و سلام بر زنان و کودکان بی دفاع غزّه که ناجوانمردانه در ماه خدا به خاک و خون کشیده می شوند و هیچ صدایی به حمایت آنان از حلقوم مجامع و سازمان های بین المللی بلند نمی شود، سازمان هایی که باید آرمانشان دفاع از مردم و انسان های بیگناه باشد نه سکوت در برابر نسل کشی مسلّم صهیونیسم جهانی. 

امروز با گذشت سال ها از ابتکار راهبردی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بویژه مردم بی دفاع غزّه در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به یک مطالبه بین المللی تبدیل شده و تلاش استکبار جهانی بخصوص آمریکا و همپیمانانش برای جلوگیری از فراگیر شدن این آرمان و تحمیل سازش بر ملت مظلوم فلسطین در برابر خواسته های رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی را با شکست مواجه کرده است.

امروز سفّاکان اسرائیلی با حمایت نظام سلطه، مردم مظلوم و بی دفاع غزّه را آماج باران موشک ها، توپ ها و تانک های خود قرار داده اند و با قساوت و سنگدلی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را فقط به جرم مقاومت و دفاع از سرزمین، عزت و کرامت انسانی خود به خاک و خون می کشند.

کیست که نداند این جنایات و فتنه ها از جمله ظهور پدیده های شوم و نامیمونی همچون گروه های تکفیری داعش، جبهه النصره و امثال آنها در کشورهای اسلامی، توطئه سازمان یافته و ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، حمایت های غیر انسانی آمریکا و همپیمانان آنها از این مولود نامشروع برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی، حقوق بشر و انسان دوستی آنان را پوچ و بی معنا جلوه داد.

بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد نمود.

حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می پیوندد که ملت های مظلوم سوریه و عراق در معرض تهاجم وحشیانه گروه های تکفیری قرار گرفته اند و رژیم اشغالگر قدس با سوء استفاده از این شرایط، با حملات هوایی به ساکنان بی دفاع غزه، صد ها زن و کودک را قتل عام نموده و هزاران نفر را نیز زخمی کرده است.

ما با حمایت از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به رهبری آمریکا و همپیمانانش در حمایت از صهیونیسم جهانی اعلام نموده و از مجامع بین المللی و دولت های اسلامی می خواهیم اقدامی آنی در جهت جلوگیری از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزّه به عمل آورند.

همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه مردم ولایت مدار و شهید پرور استان ایلام دعوت می کند تا به حمایت از فلسطین، آزادسازی قدس شریف و توقف حملات وحشیانه صهیونیست ها به مسلمانان نوار غزّه، حضوری حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد