سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8533
|
22:49 - 1393/04/30
نسخه چاپی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

رسالت رسانه‌ها افشای جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

رسالت رسانه‌ها افشای جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:رسالت رسانه‌ها افشای جنایات صهیونیست‌ها در غزه است.

به گزارش ایلام بیدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مردمی احمد شوهانی،نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها از ترس فاش شدن ابعاد جنایات خود خبرنگاران رسانه‌های خبری را از صحنه نبرد غزه دور می‌کنند، گفت: امروز صهیونیست‌ها به شدت نگران موج تظاهرات‌ها در سراسر جهان نسبت به توحش به کار رفته در جنگ ضد غزه هستند.

نماینده مردم ایلام،‌ایوان،مهران، ملکشاهی وچرداول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست صهیونیست‌ها در غزه، سیاست " زمین سوخته" است، افزود: صهیونیست‌ها مثل اقوام وحشی منطقه غزه را آماج حملات ددمنشانه خود قرار داده اند تا این منطقه را در صورت عدم موفقیت در اشغال آن، برای ساکنانش نیر غیرمسکونی کنند.

دکتر شوهانی ادامه داد: رسانه‌های داخلی صهیونیست‌ها به موازات دور کردن خبرنگاران از عرصه جنگ غزه، در شبکه‌های داخلی خود نیز دست به سانسور شدیدی مبنی بر عدم افشای تعداد کشته‌ شدگانشان اعمال کرده اند.

شوهانی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تضعیف روحیه شهروندان خود دست به سانسور اخبار زده، گفت: مردم مظلوم غزه نسبت به محاصره، نبود برق و آب و همچنین صدای موشک‌های صهیونیست‌ها عادت دارند ولی این صهیونیست‌ها بودند که در جنگ اخیر بیشترین حجم نگرانی و هراس را از خود بروز دادند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس افزود: امروز رسالت رسانه‌های متعلق به جبهه مقاومت افشای جنایات صهیونیست‌ها در غزه است تا با افشای این اطلاعات مردم سراسر جهان را نسبت به جنایات آنها آشنا کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب