سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 8474
|
17:37 - 1393/04/27
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران:

شورای نگهبان سدی در برابر نامحرمان است

شورای نگهبان سدی در برابر نامحرمان است
امام جمعه دهلران گفت:شورای نگهبان سدی در برابر نامحرمان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه شهر دهلران با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد:روز قدس نشانه اقتداراسلام است و شرکت در این راهپیمایی پشتیبانی از اسلام در درجه نخست و در مرحله بعد دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است که لازم است همه در این نمایش اقتدار شرکت کنند.

وی ادامه داد:امروز وحدت، ایستادگی و بصیرت نیازهای اصلی جامعه مسلمانان است که تا با تکیه بر آنها بتوانند دشمنان اسلام را نا امید کنند.

امام جمعه دهلران در ادامه خطبه های خود بیان کرد: از استاندار ایلام می خواهیم که نسبت به استان و به ویژه شهرستان دهلران نگاه ویژه ای داشته باشد چراکه این شهرستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که باتوجه به شعارسال لازم است هرچند ماه جلساتی درباب این شهرستان تشکیل شود و در زمینه مسائل اقتصادیی که بستر آن در این شهرستان فراهم است و از محورهای شعارسال یعنی اقتصاد نیزمی باشد تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: امانت داری از جمله خصیصه های این شورا است که سدی برای نامحرمان شده است.

خطیب جمعه دهلران تصریح کرد: حفاظت وصیانت از قانون و اجازه ندادن به اینکه قوانین از مداراسلام خارج نشود ازبرکات تاسیس این شورا می باشد که با درایت امام خمینی (ره) تاسیس شد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای بین ایران ویران 1+5 تصریح کرد: دیپلماسی کشور لازم است مدنظرشان باشد که ذره ای از حقوق ملت ونظام کوتاه نیایند ومحکم در برابر زیاده خواهی آنها ایستادگی کنند زیرا سال هاست که آمریکا می خواهد از ما امتیاز بگیرد و ما با ایستادگی هیچ امتیازی نداده ایم واین نشانه اقتدارنظام جمهوری اسلامی است.

حجه الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به گرمای شدید این روزهای دهلران عنوان کرد: آقای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برای شهرستانی که  52درجه گرما و گرد و غبار را تحمل می کند چه برنامه ای دارید؟

وی افزود: نوسانات برق دربسیاری از روستاهای شهرستان مشهود است، آیا مدیریت برق استان می تواند ساعتی را مثلا در مسجد روستای سادات دانشگر بنشیند و تحمل کند؟ لازم است مدیریت برق استان نسبت به این مسائل پیگیری لازم راداشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد