سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8229
|
12:06 - 1393/04/15
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد/

آغاز تکمیل پروژه آبرسانی به شهر ایلام

آغاز تکمیل پروژه آبرسانی به شهر ایلام
نماینده مردم ایلام در مجلس از آغاز تکمیل پروژه آبرسانی به شهر ایلام ،چوار و 49 روستای حوزه شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار، "عمران علی محمدی"، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: با پیگیریهای به عمل آمده با وزیر محترم نیرو طرح افزایش ظرقیت سد ایلام و تکمیل پروژه مهم آبرسانی به شهر ایلام ،چوار و 49 روستای حوزه شهرستان و همچنین ارتقاء تصفیه خانه شهر ایلام در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته است.
وی گفت: مطالعات اولیه بسیار خوبی توسط آبفای شهری استان در این راستا انجام گرفته و مجوز این پروژه مهم نیز از وزارتخانه مربوطه اخذ شده است .
عمران علی محمدی بیان داشت: انجام این پروژه توسط بخش خصوصی خواهد بود و قطعا" مدت زمان به بهره برداری رسیدن آن نیز کوتاه خواهد بود .
وی گفت : اگرچه طرح بلند مدت آب شرب ایلام از سد سیمره همچنان به قوت خود باقی است ولی این طرح در کوتاه مدت مشکل آب شرب شهرستان ایلام را حل خواهد کرد . 
وی اظهار داشت: انجام این پروژه مهم با اعتبارات دولتی زمانبر خواهدبود لذا تصمیم به واگذاری به بخش خصوصی گرفته شده است وامیدوارم در کوتاهترین زمان ممکن مردم از مزایای این طرح برخوردار شوند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: پیگیریهای استاندار محترم و مدیرعامل آبفای استان در این راستا از طریق وزارتخانه نیرو قابل تقدیر است ویقینا" مسئولین استان تمام تلاش خود را جهت حل مشکل آب شرب استان بکار خواهند بست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب