سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8163
|
12:31 - 1393/04/10
نسخه چاپی

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی دامپزشکی ایلام:

نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام تشدید می شود

نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام تشدید می شود
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی دامپزشکی ایلام از تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان ایلام در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: طرح کنترل و نظارت بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز گردیده است .

سعید صید یوسفی افزود: 24 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در دو شیفت صبح و عصر در سطح استان بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی نظارت داشته و هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه فرآورده های خام دامی می توانند با شبکه های دامپزشکی شهرستان ها یا تلفن چهار رقمی 1512 (روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان) تماس و جهت پیگیری ، موارد تخلف را گزارش نمایند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی از هم استانی های عزیز درخواست نمود با توجه به وجود بیش از 800 عامل بیماریزای مشترک بین انسان و دام ، فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.

یادآوری می نماید همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان اکیپ های نظارتی دامپزشکی طرح کنترل و نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی را جهت اطمینان مردم از مصرف فرآورده های خام دامی اجرا می نماید ..

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب