سرویس: استان ایلام
کد خبر: 7324
|
14:32 - 1393/02/27
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

ارتباطات یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه در هر کشور است

ارتباطات یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه در هر کشور است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:ارتباطات یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه در هر کشور است.

عمران علی محمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلام بیداربا اشاره به 27 اردیبهشت روز روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد:27 ارديبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومي فرصتي است تا به نقش و اهميت جايگاه ارتباطات و روابط عمومي پرداخته و مسئولین امر در این زمینه علاوه بر ارج نهادن به زحمات فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها ، راههای توسعه ارتباطات را برنامه ریزی و پیگیری نمایند.

وی ادامه داد:بدون شک ارتباطات یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه در هر کشور محسوب می شود که بدون آن، توسعه امری محال و دست نیافتنی تلقی خواهد شد.

عضو کمسیون اجتماعی مجلی شورای اسلامی افزود:قشری زحمت کشی که تلاش دارند تا مردم به راحتي در جريان اخبار و عملكرد دستگاه ها و سازمان ها قرار گرفته و در برابر نظرات، پيشنهادات و نقد افکار عمومي پاسخگو باشد و از سوي ديگر با انعكاس به موقع مسائل، مشكلات، كاستي ها و نيازهاي مخاطبين، مسئولین و مديران را در اتخاذ تصميمات صحيح و راه گشا و حل مشكلات جامعه ياري نمايد، که نتیجه آن اقناع افکار عمومی ،بهبود و ارتقاي سطح خدمات رساني به مردم و افزايش مشاركت عمومي و نشاط و اميد در جامعه را به همراه خواهد داشت.

علی محمدی تصریح کرد:اینجانب این آمادگی را دارم که از هر طرح و برنامه ای که در راستای توسعه ارتباطات باشد چه از طرف مسئولین وچه از طرف فعالین این عرصه ارائه گردد پیگیری و حمایت قاطع داشته باشم و یقینا" در این راستا پیگیری لازم بعمل خواهم آورد.

وی ضمن تبریک این روزبه خبرنگاران زحمت کش استان، خبرگزاریها ،روزنامه نگاران سراسری و محلی ، سایتهای خبری استان اظهار امیدواری کرد که همگان در راستای توسعه ی فرهنگ ناب اسلامی و توسعه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب