سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67402
|
09:48 - 1403/07/08
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۲ هزار جراحی رایگان در ایلام انجام شد

۲ هزار جراحی رایگان در ایلام انجام شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از زمان حضور مؤسسه خیریه محکم در این استان طی چند سال گذشته تا کنون بیش از دو هزار جراحی رایگان بیماران انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  هدایت حیدری‌زاد صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: پزشکان این مؤسسه تاکنون چندین بار به استان ایلام سفرکرده و طی سال‌های اخیر توانسته‌اند خدمات شایان توجهی را به بیماران در ایلام ارائه دهند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: پزشکان متخصص از جمله ارتوپد، اطفال، کلیه، گوارش و جراحی طرف قرارداد این مؤسسه هستند که بیماران به آن‌ها معرفی و پس از معاینه به مراکز تخصصی ارجاع می‌شوند.

حیدری زاد یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۰ هزار ویزیت بیماران نیز توسط مؤسسه خیریه محکم در این استان انجام شده است.

 وی اضافه کرد: این مؤسسه تاکنون هزینه‌های درمانی ۳۷ نوع ناهنجاری‌های مادرزادی را تحت پوشش قرار داده و هزینه‌های درمانی این کودکان را با کمک خیرین پرداخت کرده است و جراحی اطفال بیمار دچار ناهنجاری‌های قلبی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اورولوژی و غدد مترشحه داخلی (اندوکرین) را تحت پوشش قرار داده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از استقرار این تیم در بخش جراحی بیمارستان رازی شهر ایلام خبر داد و گفت: مرکز مشارکت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همکاری مؤسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی محکم مستقر و اقدام به درمان کودکان ایلامی می‌کند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد