سرویس: سیاسی
کد خبر: 67360
|
01:25 - 1403/07/06
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد:

راهپیمایی مردم ایلام برگزار می‌شود

راهپیمایی مردم ایلام برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: راهپیمایی مردم استان در حمایت از ملت مظلوم لبنان و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، این روزها ددمنشان رژیم غاصب صهیونیستی با ترور و کشتار مردمان مظلوم فلسطین، غزه و لبنان با حمایت‌های کشورهای غربی و آمریکا، این مدعیان دروغین حقوق بشر و در سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و رسانه‌های غوغاسالار جهانی، بار دیگر خوی وحشی‌گری و جنایتکارانه خود را در معرض دید همه مردم دنیا قرار داده است.

 اما با همه حمایت‌های نظام استکباری جهان از جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی، صدای مظلومیت مردمان غزه و فلسطین، امروز به عنوان ویترینی از جنایت‌های گوناگون در مقابل دید همه آزادگان و آزادی‌خواه جهان بر اساس محور و معیار انسانیت قرار گرفته است، این ندا و تصاویر مظلومیت و جنایت‌های ددمنشانه امروز دل‌های بیدار و آگاه جهان را بر حمایت از مظلومیت مردم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی به صحنه و میدان آورده است.

 اما مردم ایلام این سرزمین و دژ مستحکم ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، سرزمین خادمان زوار اباعبدالله الحسین (ع) و دروازه عتبات‌عالیات، در ادامه راهپیمایی جمعه‌های خشم و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم، همراه و همگام با هم‌وطنان در سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت فلسطین و لبنان اعلام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در حمایت از ملت مظلوم لبنان و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: این مراسم امروز ششم مهرماه بعد از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

چراغی‌پور تصریح کرد: این راهپیمایی در مرکز استان از محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا چهارراه مادر شهر ایلام برگزار خواهد شد.

 وی از عموم مردم شریف و انقلابی ایلام جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد