سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66146
|
00:38 - 1403/04/21
نسخه چاپی

رئیس‌کل دادگستری ایلام:

مدیران  از مدیریت خالصانه شهید جمهور یاد بگیرند

مدیران  از مدیریت خالصانه شهید جمهور یاد بگیرند
رئیس‌کل دادگستری ایلام گفت: مدیران دستگاههای اجرایی از مدیریت خالصانه شهید جمهور یاد بگیرند و تلاش کنند تا کنگره عظیم اربعین مانند سال گذشته از حیث ارائه خدمات مطلوب بهداشتی، درمانی و فرهنگی به زائران به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

عمران علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار» با اشاره به تلاش مدیران جهادی در استان در ایام اربعین، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امروز بر ما منت گذاشت که از ایلام تا مهران طی الطریق کرده و ما امروز اقدامات دستگاه‌های اجرایی دولت خدمتگزار را رصد و پایش کنیم.

رئیس‌کل دادگستری ایلام افزود: مدیران ما باید روح شهید آیت‌الله رئیسی را حاکم و ناظر بر خود بدانندو  از مدیریت خالصانه شهید جمهور یاد بگیرند و تلاش کنند تا کنگره عظیم اربعین مانند سال گذشته از حیث ارائه خدمات مطلوب بهداشتی، درمانی و فرهنگی به زائران به بهترین شکل ممکن برگزار شده و ضمن تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های موجود، مشکلات حمل‌ونقل و اسکان زائران نیز مرتفع گردد. 

علی محمدی بیان داشت: ما خود را خادم زائرین امام حسین (ع) بدانیم و خادم و خدمتگزار واقعی در نظام آن است که باید پیشاپیش کلیه لوازم و مقتضیات حضور زائرین و مهمانان عزیز را فراهم کند.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب به زائران و فراهم‌کردن شرایط زیارتی امن و معنوی برای آنان وظیفه ماست و این وظیفه به‌موجب قانون به اعضای ستاد اربعین واگذار شده است.

علی‌محمدی گفت: مدیریت و نظارت بر اقدامات پایانه مرزی، حمل‌ونقل مناسب زائران، برپایی موکب‌ها، ارائه امکانات رفاهی و خدمات بهداشتی و درمانی، برقراری نظم و امنیت و تدبیر مشکلات مربوط به ازدحام جمعیت باید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد. 

رئیس‌کل دادگستری ایلام در پایان بر هماهنگی و تلاش جهادی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در ایلام در راستای برگزاری باشکوه کنگره عظیم اربعین تأکید کرد.

 


 انتهای خبر/م
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد