سرویس: استان ایلام
کد خبر: 639
|
11:28 - 1391/08/16
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سپاه استان:

سپاه در انتخابات پیش رو با شاخص ها سروکار دارد

سپاه در انتخابات پیش رو با شاخص ها سروکار دارد
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه در انتخابات پیش رو با افراد کاری ندارد و فقط با شاخص ها سروکار دارد .

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع شوراي فرماندهي تيپ يازده پياده اميرالمؤمنين (ع) گفت: مهمترين شاخص و معيار سپاه در انتخابات، شاخص ولايت است و چنانچه افراد و مسئولين با ولايت زاويه پيدا كنند سپاه هرگز آنها را قبول نخواهد داشت.

وی افزود:ما علاقمند به تفكر و حركتي هستيم كه هميشه تابع ولايت باشد و افراد مادامي كه در مسير ولايت قدم بر مي دارند مورد حمايت و احترام سپاه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: سپاه در انتخابات پيش رو، مطابق روال گذشته، با شاخص ها سروكار دارد نه با افراد و سپاه در اين مسأله وارد فضايي كه مربوط به حمايت از اشخاص باشد نخواهد شد.

حجت الاسلام جليليان اظهار داشت: داشتن شعار خوب، كافي نيست و چه بسا افرادي بودند كه با شعارهاي خوب وارد ميدان انتخابات شدند ولي در ادامه روش هاي آنان تغيير يافت.

نماينده ولي فقيه در سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ايلام بیان کرد: بايد قدر رهبري و ولايت را دانست زيرا با وجود ولايت فقيه است كه ما دچار سردرگمي نمي شويم.

وي گفت: اگر به دنبال آن هستيم كه وظيفه پاسداري خودمان را به نحو احسن انجام دهيم بايد پرچم ولايت را گم نكنيم.

حجت الاسلام جليليان اظهار داشت: هرچند كه فضاي موجود و فعلي نظام، فضاي رشد و پيشرفت و ترقي است و قابل مقايسه با شرايط صدر اسلام نمي باشد با اين وجود، ما پاسداران بايد آمادگي آن را داشته باشيم كه مانند ابوذر سختي ها حمايت از ولايت را تحمل كنيم و هر لحظه منتظر فدا كردن جان هاي خود در راه ولايت باشيم.

نماينده ولي فقيه در سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ايلام راه نجات كشور از مشكلات را در صراط رهبري بودن دانست و گفت: معناي اصلي بصيرت اين است كه در اين موقعيت حساس راه ولايت را گم نكنيم كه قطعاً افق هاي روشني پيش روي نظام است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب