سرویس: سیاسی
کد خبر: 6279
|
16:41 - 1392/12/18
نسخه چاپی

جلیلی در دیدار با اشتون:

ملت ایران اجازه مانع تراشی در مسیر پیشرفتشان را نمی‌دهد

ملت ایران اجازه مانع تراشی در مسیر پیشرفتشان را نمی‌دهد
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: مردم ما اجازه نمی دهند در برخورداری از حقوق قانونی خود یک استثنا باشند و در مسیر پیشرفت آن ها مانع ایجاد شود.
به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس،کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از ظهر امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
 
جلیلی در این دیدار با بیان اینکه دموکراسی در ایران واقعی است، گفت: نظام مردمی با اقتدار از ارزش ها، حقوق و منافع مردم دفاع می کند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، حمایت مدعیان دموکراسی از رفتارهای مغایر با دموکراسی در اوکراین، مصر و بحرین را نگران کننده دانست.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به اشتون خاطرنشان کرد: خوشحالم از این که امکان پیدا کردید پیشرفت‌های جدید ایران را علیرغم همه تحریم‌ها ببینید، این پیشرفت ها مبتنی بر ظرفیت های دینی، بومی و تمدنی ماست که برخی نمونه‌های تاریخی آن را نیز در اصفهان خواهید دید.
 
وی ادامه داد: نظام مردم سالاری دینی موجب سرعت چشمگیر این پیشرفت شده است، بر همین مبناست که مردم ما اجازه نمی دهند در برخورداری از حقوق قانونی خود یک استثنا باشند و در مسیر پیشرفت آن ها مانع ایجاد شود.
 
جلیلی تصریح کرد: حمایت قدرت های مدعی دموکراسی از رفتارهای مغایر با دموکراسی در اوکراین، مصر و بحرین نگران کننده است، متاسفانه پس از رفتارهای مغایر حقوق بشر در فلسطین، افغانستان و عراق، امروز برخی قدرت ها به دنبال استفاده از تروریسم و جنگ های خیابانی به جای ساز وکارهای دموکراسی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد