کد خبر: 62323
|
14:04 - 1402/08/29
نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ایلام:

۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان ایلامی انجام شد

۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان ایلامی انجام شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: نیروهای آتش‌نشان از صبح امروز تاکنون ۷۲ مورد عملیات امداد و نجات در سطح این شهر، برای کمک به شهروندان و رفع آب‌گرفتگی منازل انجام داده‌اند.

به گزارش «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی شهرداری ایلام، نصرت اله لطفی روز دوشنبه در خصوص خدمت‌رسانی به مردم در بارش‌ها اظهار کرد: از ۷۲ فقره عملیات امداد و نجات، ۱۳ مورد مربوط به امدادخودروهایی بود که در جریان تند سیلاب گرفتار شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام افزود: عمده آب‌گرفتگی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات در محدوده چهارراه پیام‌نور و دانشگاه آزاد اسلامی بود که حجم زیاد آب باعث اختلال در تردد خودروها و گرفتار شدن آنها در سیلاب شده بود.

 لطفی یادآور شد: گروه مجهزهای امداد و نجات آتش‌نشانی با ۱۲ خودرو عملیاتی امروز علاوه بر محدوده شهر ایلام به روستاهای حومه شهر نیز خدمات امدادی ارائه کردند.

 وی ادامه داد: هرچند شهرک شهید کشوری (سرطاف) در محدوده خارج از شهر ایلام قرار دارد، اما باتوجه‌به فقدان ایستگاه آتش‌نشانی در این شهرک پرجمعیت و نیز آب‌گرفتگی شدید در این منطقه، ۲ دستگاه خودرو امدادی و عملیاتی آتش‌نشانی از صبح امروز جهت کمک به ساکنان این شهرک تا پایان عملیات امداد و نجات در این منطقه استقرار یافتند.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام خاطرنشان کرد: عملیات‌های امداد و نجات نیروهای آتش‌نشانی در سطح شهر و حومه ایلام کماکان ادامه دارد و آتش‌نشانان تا عصر فردا و خروج سامانه بارشی از استان در وضعیت آماده‌باش خواهند بود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد