سرویس: سیاسی
کد خبر: 62233
|
00:15 - 1402/08/27
نسخه چاپی

رئیس‌کل دادگستری ایلام:

نقشه آمریکا در ناآرامی ایران ناکام ماند

نقشه آمریکا در ناآرامی ایران ناکام ماند
رئیس‌کل دادگستری ایلام گفت: در ناآرامی‌های سال گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی ۵۴ سیستم اطلاعاتی و امنیتی را در مقابل جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته تا ایران را ناامن کند؛ ولی در نقشه خود ناکام ماند.

عمران علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: استقلال قضات در انشای و ابلاغ احکام قضایی بر اساس شرع مقدس، موازین حقوقی و متناسب با جرم و با نگاه بازدارندگی و رافت اسلامی یکی از مواهب الهی و از برکات نظام اسلامی است که همه باید از این فرایند منطقی حمایت کنیم.

 رئیس‌کل دادگستری ایلام: گفت: در ناآرامی‌های سال گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی ۵۴ سیستم اطلاعاتی و امنیتی را در مقابل جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته و انبوهی از جریان‌های تکفیری و تروریستی را در پشت مرزهای کشور ما مسلح و آماده کرده و صدها انبار اسلحه و مهمات را نیز توسط مزدوران خود در داخل کشور پیش‌بینی کرده بود تا در یک فرصت مناسب ضربه نهایی را به امنیت و استقلال ایران بزرگ وارد کنند؛ اما با لطف خدا و هوشیاری مردم و توان اطلاعاتی نیروهای نظامی و امنیتی نقش‌برآب شد.

مرجع عالی قضایی استان اظهار داشت: بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب و در چارچوب طرح بخشش رهبری کلیه شرکت‌کنندگان در ناآرامی‌های سال گذشته در سطح استان بخصوص شهرستان آبدانان آزاد شدند و اندک افرادی که مرتکب جرایم سنگین‌تری شده‌اند نیز پرونده آنان توسط قضات مجرب استان در دست رسیدگی است که رافت و رحمت اسلامی در حق آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد.

وی بیان داشت: باید توجه داشت که دشمن برای اینکه نا امنی را به داخل خاک ایران بکشاند هزینه زیادی را متحمل شده و از سوی دیگر از آنچه توانش بوده استفاده کرده تا بتواند ایران را ناامن کرده و کم‌کم زمینه نابودی ایران را فراهم آورد اما باید توجه داشته باشیم که این آخرین توطئه دشمن نیست بلکه در آینده شاهد توطئه‌های دشمنان از طریق جنگ ترکیبی خواهیم بود به همین دلیل باید مراقب باشیم.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز جهاد تبیین ضروری است و باید اهداف و راهبردهای دشمنان را برای نسل نوجوان و جوان ترسیم کنیم چرا که هدف دشمنان انحراف جوانان و نوجوانان است.

انتهای خبر/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب