سرویس: استان ایلام
کد خبر: 61893
|
00:05 - 1403/06/08
نسخه چاپی

وصیت‌نامه شهید رحیم نعمت‌زاده اجرلو؛

من در راه اسلام شهید شده‌ام

من در راه اسلام شهید شده‌ام
شهید نعمت‌زاده در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: اميدوارم مرا حلال كنيد زيرا من در راه اسلام و كشور اسلامی شهيد شده‌ام يعنى در راه حفظ حيثيت ناموسِ كشوری كه هزاران شهيد و معلول در اين انقلاب داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، شهید رحیم نعمت‌زاده اجرلو فرزند یوسف، 29 شهریور 1346 در اردبیل دیده به جهان گشود. این شهید والامقام 4 آبان 1362 به فیض شهادت نائل آمد. بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را به بهانه سالگردش می‌خوانیم.

شهید رحیم نعمت زاده

پدرعزيزم كه ساليان‌درازی زحمت كشيده‌ايد و مرا بزرگ كرده‌ايد، اميدوارم مرا حلال كنيد زيرا من در راه اسلام و كشور اسلامی شهيد شده‌ام يعنى در راه حفظ حيثيت ناموسِ كشوری كه هزاران شهيد و معلول در اين انقلاب داده است. اگر من شهيد شدم بر من گريه نكنيد، بر امام حسين(ع) گريه كنيد.

پدر و مادرم! افتخار كنيد كه پسری را در راه اسلام از دست داده‌ايد. امام می‌گويند: «خانواده شهدا چشم و چراغ اين ملتند»، چه خوب می‌شود كه شما هم يكی از آن خانواده‌ها باشيد.

از پدر و مادر بزرگوارم می‌خواهم مانند ديگر خانوده‌های شهدا كه دعاگوی امام و دنباله‌رو امام هستند باشند و هيچ وقت امام را تنها نگذارند و در مقابل هر ظالمی بايستند، با آن مقابله كرده و نگذارند در جامعه اسلامی ستمكاری باشد.

امروز اسلام نياز به نيرو دارد و اميدوارم مردم ايران مخصوصاً جوانان غيور ايران تا آنجا كه ممكن است آموزش نظامی ديده و به جبهه حق عليه باطل اعزام شوند تا نگذارند بيگانگان بر حيثيت و ناموس اسلامی مردم مسلمان تجاوز كنند.

من به عنوان يک جوان ايرانی و مسلمان وظيفه خود دانسته و به جبهه حق عليه باطل رفتم تا آخر نيز مانند ديگر رزمندگان اسلام شهيد بشوم زيرا هرگز دوست نداشتم در خانه و در روی رختخواب بميرم، برای هر جوان غيرتمند ننگ است در خانه و در روی رختخواب بميرد.

من به عنوان يک برادر به ملت عزيز ايران توصيه می‌كنم كه مانند انگشت‌های يک دست بوده، با يكديگر برادر باشند و طورى عمل كنند كه مانند برادر واقعی و دلسوز همديگرند و اين را نيز  بدانيد تا  وقتی كه متحد با هم هستيد هيچ تجاوزگری نمی‌تواند به كشور اسلامی ما دست دراز كند.

هميشه در نمازها و دعاهايتان امام را و برای پيروزى نهائی رزمندگان اسلام دعا كنيد.

به اميد پيروزی نهائی رزمندگان اسلام در جبهه حق عليه باطل

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد