سرویس: استان ایلام
کد خبر: 6022
|
15:07 - 1392/11/28
نسخه چاپی

فرماندار جدید سیروان:

به گروه خاصی وابسته نیستم/بنای شرکت در انتخابات آینده را ندارم

به گروه خاصی وابسته نیستم/بنای شرکت در انتخابات آینده را ندارم
فرماندار جدید سیروان گفت:به گروه خاصی وابسته نیستم.

به گزارش ایلام فردا،مراسم معارفه فرماندار جدید سیروان با حضور حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در محل فرمانداری شهرستان سیروان برگزار شد.

در این مراسم مراد یگانه فرماندار جدید سیروان اظهار داشت::ما پیرو اصلاح و اعتدال هستیم و اولین اصلاح طلبان پیامبران الهی بودند و و بزرگترین اصلاح طلب را امام حسین(ع) می دانیم و با تاسی از ایشان در مسیرمان پیش می رویم.

وی ادامه داد:من به مردم داری،صداقت،تعهد و پاکدستی معتقدم و این اصول  و ویژگیها را سرلوحه کارم قرار داده و هرکس می خواهد با من کار کند باید این اصول را بپذیرد.

یگانه تصریح کرد:من نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان سیروان هستم و به هیچ کس و گروه خاصی وابسته نیستم .

فرماندار جدید سیروان ضمن گلایه از برخی سخنان مبنی بر شرکتش در انتخابات آینده مجلس تاکید کرد:من بنای شرکت در انتخابات آینده را ندارم و قطعا مجری انتخابات آینده خواهم بود.

یگانه با اشاره به اینکه چراغ راه او و پیروان اصلاحات،اعتدال است،گفت:ما از افراط و تفریط متنفریم و اگر در گذشته ضربه های خورده ایم از همین افراط و تفریط ها بوده ،ما پیرو خط اعتدال هستیم و با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع)

در این مسیر پیش می رویم.

وی ضمن قدردانی از زحمات شفیعی فرماندار قبلی شهرستان سیروان گفت:دوران جدیدی از خدمت شروع شده و اصل و اساس در پیشبرد امور،کمک شما مسئولین و مردم است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب