سرویس: استان ایلام
کد خبر: 57825
|
03:23 - 1401/11/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

۵۷ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در ایلام برگزار می‌شود

۵۷ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در ایلام برگزار می‌شود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ۵۷ عنوان برنامه و ۱۱۵۰ ریز برنامه به مناسبت دهه فجر در ایلام برگزار می‌شود

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در گفتگو با خبرنگار  ایلام بیدار  گفت: روایت و بازخوانی تاریخ دقیق انقلاب اسلامی، چیستی و چرایی انقلاب، دستاوردها و پیشرفت‌های آن در جنگ روایت‌ها یک ضرورت اساسی است. امام (ره) علاوه بر حیات اجتماعی روح خداباوری و خدا یاوری را در ما زنده کرد.

وی افزود: ضرورت دارد تا نسل جوان تاریخ را بخوانند و سپس به قضاوت منصفانه پیرامون چه بودیم و چه شدیم بپردازند. امروز انقلاب اسلامی با برهم‌زدن همه معادلات و نظامات جهانی و با پیشرفت‌ها و ارائه یک الگو استکبار را به ستوه آورده و دشمن تلاش کرد که این مانع را از سر راه خود بردارد که راه بجایی نبرد و نمی‌برد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: محورهای اساسی برنامه‌های دهه مبارک فجر این سپاه در حوزه‌های جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امید آفرینی است.

شاکرمی افزود:با پیگیری دبیرخانه دهه فجر این سپاه در ۱۳ سرفصل بخصوص در حوزه سازندگی، ارائه خدمات بی‌منت، پزشکی و محرومیت‌زدایی با ۵۷ عنوان برنامه و ۱۱۵۰ ریز برنامه تدوین شده تا سرپنجه‌های بسیج اجرا و عملیاتی می‌گردد.

وی یادآور شد: عمده برنامه‌های اجرایی در این دهه بابرکت علاوه بر مشارکت و حضور در برنامه‌های عمومی سایر کمیته‌های استانی به‌صورت ویژه در محورهای ذیل فعالیت می‌نمایند.

شاکرمی تصریح کرد: اهتمام به برگزاری رویداد فرهنگی سلام به آینده باهدف بازخوانی تاریخ تحول و پیشرفت در همه عرصه‌ها در محلات، جهاد تبیین و روشنگری، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی و افتتاح پروژه‌های سازندگی بخصوص آبرسانی، برگزاری اردوهای پیشرفت و توسعه، اعزام تیم‌های پزشکی چند تخصصی به مناطق محروم و کم‌برخوردار و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی باهدف امید آفرینی اجرا می‌گردد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب