کد خبر: 54806
|
08:34 - 1401/01/20
نسخه چاپی

مدیرکل ثبت احوال ایلام ؛

میزان ولادت در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشت

میزان ولادت در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشت
مدیرکل ثبت احوال ایلام با بیان اینکه در سال گذشته چهار هزار و ۱۳۱ واقعه ازدواج در ایلام ثبت شده است گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته (1399) ، ۴/۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلام بیدار ،سید محمدعلی مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: واقعه طلاق در سال گذشته با افزایش ۱۰/۰ درصدی مواجه بوده؛ ۹۷۸ واقعه طلاق ثبت شده که از این میزان ۸۱۰ مورد شهری و ۱۶۸ مورد نیز روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه میانگین سن ازدواج زوج در استان ۳۱/۳۲ و سن زوجه نیز ۲۶/۶۵ بوده است افزود: تعداد ازدواج در سال گذشته با کاهش ۴/۶ درصدی مواجه بوده و در کل چهار هزار و ۱۳۱ واقعه ازدواج ثبت شده که در کل ۹۹ چهار هزار و ۳۲۹ واقعه بوده و از این میزان سه هزار و ۲۸۸ مورد شهری و ۸۴۳ مورد روستایی بوده است.

وی افزود: میزان ولادت در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است؛ در کل ۷ هزار و ۷۶۲ واقعه ولادت ثبت شده از این میزان پنج هزار و ۵۰۸ مورد شهری و ۲ هزار و ۲۵۴ مورد روستایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: همچنین در سال گذشته ۳۵۱ ولادت حاصل از چندقلوزایی به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۷۱ واقعه دوقلو و سه مورد سه قلو بوده است.

تقوی ادامه داد: واقعه فوت در سال گذشته ۶/۳ درصد کاهش یافته و در کل سه هزار و ۲۵۳ واقعه فوت در استان ثبت شده است که تعداد فوت شهری سال گذشته برابر با ۲ هزار و ۱۹۰ رویداد بوده و تعداد فوت روستایی نیز برابر با یک هزار و ۶۳ واقعه بوده است.

وی افزود: طی ۱۲ ماه سال گذشته به ازای هر ۲/۴ واقعه ازدواج یک طلاق رخ داد که این نسبت در مدت مشابه سال قبل ۴/۹ مورد بوده است.

انتهای پیام/