کد خبر: 54310
|
13:23 - 1400/11/03
نسخه چاپی

لزوم توسعه زیرساخت های مرز مهران برای اربعین سال آینده

لزوم توسعه زیرساخت های مرز مهران برای اربعین سال آینده
فرمانده انتظامی استان ایلام از لزوم توسعه زیرساخت های مرز مهران برای اربعین سال آینده تاکید کرد.

به گزارش ایلام بیدار ،سردار دلاور القاصی مهر صبح یکشنبه در نشست کمیته امنیتی انتظامی اربعین حسینی که در استانداری ایلام برگزار شد، اظهار داشت: در اربعین امسال با توجه به اینکه قرار نبود زائران عزیز از مرزهای زمینی به کشور عراق سفر کنند و نبود زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی و اسکان آنان در پایانه مرزی مهران، مشکلاتی در زمینه اسکان و تردد زائران فراهم شد که با مدیریت صحیح، اتفاق خاصی رخ نداد.

وی افزود: لازم است از همین الان برای اربعین حسینی سال آینده برنامه ریزی جامع و کامل صورت گیرد تا بتوان در صورت باز شدن مرزهای زمینی و ریشه کنی ویروس منحوسکرونا، خدمات بهتر و ویژه‌ای به زائران اربعین حسینی داده شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه برابر پیش‌بینی های صورت گرفته در صورت ریشه‌کنی ویروس منحوسکروناو باز شدن مرزهای زمینی برای سال آینده، باز هم شاهد حضور باشکوه زائران در پایانه مرزی مهران خواهیم بود، گفت: وقتی برنامه ریزی ها و تلاش‌های ما بهتر و شایسته‌تر انجام شود به همان میزان نقشه‌های دشمنان و استکبار شکست خواهد خورد.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: تا اربعین سال آینده بیش از ۷ ماه فرصت داریم که می‌طلبد همه دستگاه‌ها پای کار آمده و شرایط تسهیل تردد زائران را با استفاده از تکمیل زیرساخت‌ها در دستور کار خود قرار دهند.

تازه ترین مطالب