سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53835
|
11:38 - 1400/09/03
نسخه چاپی

پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

نقش بسیج در تمام عرصه ها انکار ناپذیر است

نقش بسیج در تمام عرصه ها انکار ناپذیر است
پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: نقش بسیج در تمام عرصه ها انکار ناپذیر است.

به گزارش ایلام بیدار ، “حشمت اله ابراهیمی”،  از پیشکسوتان دفاع مقدس در جمع مردم شهرستان چرداول به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع شهر سرابله گفت: بسیج در عرصه های مختلف نمایانگر تصمیم الهام گونه امام راحل (ره) بود که نقطه عطف آن دفاع مقدس است.  

وی افزود: ارتش عراق با پیشرفته ترین امکانات در مقابل ملتی قرار گرفت که با دست خالی به جنگ دشمن رفت و با وجود جنگ نابرابر وحمایت ۵۰ کشور از صدام ؛  امام با بسیج مردم  دشمن را زمین گیر کرده ، مردم در مقابل دشمن ایستادگی کرده و حتی یک ذره از خاک خودمان به دشمن ندادیم.

ابراهیمی در ادامه گفت: بسیج در عرصه های مختلف توانست نقش خود را به نحو احسنت بازی کندو تفکر و نگاه بسیجی غائله هایی را جمع کرد که دشمنان سالهای سال روی آن برنامه‌ریزی کردند.

وی با اشاره به خدمات بسیج در حوزه های مختلف به مردم گفت: در حوزه مردم‌داری و خدمت بسیج مردم بسیج بی بدیل عمل کرد و دشمنان از این نگاه هراس  دارند.

ابراهیمی با اشاره به نقش بسیج در کشورهای منطقه گفت:  نگاه و مشی بسیج در کشورهای منطقه مانند لبنان افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را به پایان رساند و همچنین نقش های آمریکا در عراق را باطل  ساخت و در سایر کشورهای منطقه هم به همین ترتیب نقشه های دشمنان را باطل ساخت و به این دلیل است که دشمن از آن واهمه دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در کشور گفت: زمانی که حتی کمترین امکانات نداشتیم امروز به جایی رسیدیم که دشمن را در مناطق مختلف در دنیا  زمین گیر شده  و هژمونی آمریکا در حال افول است چون دلیل اصلی آن ایران است که در مقابل دشمن ایستاده و آن ها جرات  پاسخگویی ندارند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد:  اگر نگاه بسیجی در برخی مسئولان بود امروز شاهد وضعیت معیشتی امروز مردم نبودیم.

وی در ادامه گفت: مردم دارای مشکلات معیشتی هستند و دشمن به دنبال فشار اقتصادی است اما مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و در صحنه های مختلف حضور پرشور دارند و نقشه‌های دشمنان را باطل ساخته‌اند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: امروز با تدبیر رهبر انقلاب امنیت دنیا به امنیت ایران گره خورده است و کوچکترین حرکتی پاسخ داده می شود.

وی درخصوص توسعه نگاه بسیجی در سایر صنایع گفت: امروز با نگاه بسیجی و انقلابی میتوان در صنایعی مانند خودروسازی ‌عقب ماندگی ها را جبران کرد.  

 رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در مجامع بین المللی در به برکت بسیج امروز حرفی برای گفتن داریم  ولی در  حوزه آگاهی‌های فضای مجازی باید آگاهی را بالا ببریم موفقی به توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

ابراهیمی تصریح کرد: کسانی که وضعیت امروز مردم را به وجود آوردند امروز بر ضد دولت جو سازی می کنند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد