سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4834
|
16:40 - 1392/09/06
نسخه چاپی

یک مازندرانی مشاور شهردار ایلام شد

یک مازندرانی مشاور شهردار ایلام شد
شهردار ایلام جوان مازندرانی را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.

به گزارش ایلام فردا،حبیب الله منصور پور شهردار ایلام در حکمی علی‌اصغر لهراسبی نیچکوهی را به سمت مشاور جوان خود منصوب کرد.

 علی اصغر لهراسبی از اهالی نوشهر مازندران است.

این جوان مازندرانی در گفتگو با خبرنگار فارس در مازندران با تایید این خبر اظهار داشت:خوشحال هستم که به عنوان یک مازندرانی می‌توانم به شهرداری ایلام برای ایجاد نیازمندی‌های جوانان در امور مختلف کمک کنم و بتوانم برای جوانان شهر ایلام گامی مفید بردارم.

 وی افزود: تغییر در نگرش به طور اصولی در موضوع جوانان در عرصه‌‏های اجتماعی و توجه به این سرمایه‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده به خود جوانان باشد.

 مشاور جوان مازندرانی شهردار ایلام اظهار داشت: مشارکت جوانان در امور مربوط به آنها در شهر ایلام و ایجاد زمینه برای حضور فعال آنان در صحنه‌های اجتماعی به رفع مشکلات جوانان و رشد و پیشرفت آنها منتهی می‌شود.

 وی بیان داشت: ایجاد زیرساخت‏‌های فرهنگی و ورزشی برای جوانان از مهم‌ترین کارها است تا جوانان بتوانند آن نیروی شاداب جوانی خود را در مسیری درست به کار گیرند.

 لهراسبی خاطرنشان کرد: شناسایی دقیق و صحیح نیازهای جوانان، ایجاد پل ارتباطی میان نسل‏‌ها با توجه به نیازسنجی‌ها، تدوین برنامه‌های کارشناسی شده در راستای سالم پرکردن اوقات فراغت و شناسایی آسیب‏‌های بالقوه و بالفعل خلأهای فراغتی باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب