سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4823
|
21:58 - 1392/09/05
نسخه چاپی

استاندار ايلام از پروژه هاي راهسازي ايلام- دره شهر بازدید کرد

استاندار ايلام از پروژه هاي راهسازي ايلام- دره شهر بازدید کرد
استاندار ايلام از طرح راه در حال ساخت ایلام -دره شهر بازدید کرد.
به گزارش ایلام فردا،استاندار ایلام در بازديد از پروژه هاي راهسازي مسير ايلام- دره شهر گفت: این استان بیش از هر موضوع دیگر نیازمند احداث زيرساختها در حوزه حمل و نقل است.
محمدرضا مروارید  در حاشیه بازدید از طرح راه در حال ساخت ایلام -دره شهر اظهار کرد: ساخت این محور ارتباطی در استان ایلام و رفع نقاط پر حادثه آن بسیار ضرورت دارد.
وی ادامه داد: محور ارتباطی ایلام - دره شهر مرکز را به جنوب و شرق استان متصل می کند و 20 میلیارد ریال برای تکمیل این مسیر ارتباطی اختصاص یافته است.
مروارید یادآور شد: سرعت بخشی در تکمیل این طرح ضروری بوده چراکه یکی از مسائل مهم در توسعه استان وجود راه های ارتباطی مناسب و استاندارد است.
گفتني است راه ارتباطي ايلام- دره شهر به طول 122 كيلومتر است كه سالهاي گذشته 62 كيلومتر از آن اصلاح و بهسازي گرديده و احداث 12 كيلومتر راه جديد در اين مسير در حال احداث است.
تاكنون اعتباري بالغ بر 62 ميليارد ريال براي اين مسير هزينه شده و تكميل و بهسازي آن به 1000 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
در ضمن اجراي پروژه هاي ساماندهي تقاطع ملكشاهي شامل احداث تقاطع و 6 كيلومتر راه ، ميش خاص به طول 7 كيلومتر، چشمه شيرين به طول 4 كيلومتر، زرانگوش به طول 3 كيلومتر جزو پروژه هاي در حال احداث در مسير ايلام- دره شهر توسط اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد