سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4812
|
15:57 - 1392/09/04
نسخه چاپی

پدر شهید رضایی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا:

تیم مذاکره‌کننده ایران حق شهدای هسته‌ای را باز ستانند

تیم مذاکره‌کننده ایران حق شهدای هسته‌ای را باز ستانند
پدر شهید رضایی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا گفت:تیم مذاکره کننده ایران حتما حق خون به ناحق ریخته شهدای هسته ای را بستانند.

به گزارش ایلام فردا، غلام رضا رضایی نژاد پدر دانشمند هسته ای داریوش رضایی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به توافق هسته ای صورت گرفته مابین ایران و گروه 1+5 اظهار داشت:انرژی هسته ای همانطوری که بارها مورد تاکید مقامات و ملت ایران قرار گرفته جزءحقوق مسلم و اساسی جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد:این حق به هیچ وجه نمی تواند از بین برود و امروزه ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا به این حق خود دست یافته و به هیچ وجه از آن چشم پوشی نخواهد کرد.

رضایی نژاد افزود:هیچ کشوری نمی تواند در امور داخلی کشور ما دخالت کند و ثمره خون شهدای هسته ای را از ما بگیرد.

پدر شهید رضایی نژاد تاکید کرد:ما از هرگونه توافقی که حقوق اساسی و مسلم ایران در برنامه هسته ای را به رسمیت بشناسد حمایت خواهیم کرد.

وی ضمن درخواست از تیم مذاکره کننده ایران برای احقاق حق خون شهیدان هسته ای تصریح کرد:با توجه به اینکه تروریست هایی که فرزندان هسته ای ما را به شهادت رسانده اند مورد حمایت برخی از کشورهای غربی بوده اند انتظار داریم تیم مذاکره کننده هسته ای در دور بعدی این مذاکرات حتما حق خون به ناحق ریخته شهدای هسته ای را بستانند.

رضایی نژاد در پایان اظهار داشت:من حتی با این وضع سنی حاضرم بار دیگر در صحنه مبارزه با کشورهای زورگو برای رسیدن به حقوق مسلم ملت ایران جان خود را فدا کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد