سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 4750
|
16:54 - 1392/09/01
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران:

مسئولان مذاکره کننده با 1+5 اقتدار نظام را به رخ دشمنان بکشند

مسئولان مذاکره کننده با 1+5 اقتدار نظام را به رخ دشمنان بکشند
امام جمعه دهلران گفت:مسئولان مذاکره کننده با 1+5 اقتدار نظام را به رخ دشمنان بکشند.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام سید محسن موسوی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اشاره و اظهار کرد: سخنان مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج بلافاصله با بازتاب گسترده ای در صدر اخبار رسانه های بین المللی قرار گرفت و با این سخنان همه اقشار مختلف مردم و دولت جان تازه ای به خود گرفتند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد آمریکا بسیار شکننده و ناتوان است افزود: اقتصاد کشور آمریکا بیش از دو هفته نمی تواند دوام بیاورد و ملت ایران چنان سیلی به دشمن خواهد زد که از جایش بلند نشود.
خطیب جمعه دهلران با گرامی داشت هفته بسیج، یاد و خاطره حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت تصریح کرد: یاد و خاطره همه ی شهدای جنگ تحمیلی و گردان 505 محرم را که در دهلران حماسه آفریدند را گرامی می داریم.
وی گفت: اگر امروز کشور ما به امنیت، آرامش و آبادانی رسیده است همه اش مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس است.
حجت الاسلام موسوی نقش بسیج در کشور را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: بسیج مایه پیشرفت، ابهت و افتخار کشور است که آینده ای روشن تر پیش روی بسیج است.
وی به موضوع مذاکرات 1+5 ژنو اشاره کرد و افزود: از ارزش های اسلام نباید در این مذاکرات عقب نشینی شود و باید اقتدار نظام را به رخ دشمنان بکشند.
امام جمعه شهرستان دهلران تصریح کرد: نظام ما با نمایندگان قدرت ها در حال مذاکره است و آن ها التماس می کنند که انرژی هسته ای کند شود ولی نظام ما هرگز ذره ای از حق مسلم خود کوتاه نمی آید.
خطیب نماز جمعه دهلران بر حضور استاندار جدید در شهرستان دهلران تاکید کرد و گفت: انتظار ما از جناب آقای مهندس مروارید استاندار جدید ایلام حضور در دهلران است و بار دیگر از ایشان دعوت می کنیم که به دهلرن بیایند و پروژه هارا مورد بازدید و پیگیری نمایند.
 
وی با انتقاد از بعضی مسئولین تعاونی های مسکن مهر بیان داشت: برخی از این تعاونی ها به تعهدات و قرارداد های خود عمل نمی کنند لذا باید پاسخ گو باشند و موجب نگراننی خانواده ها که سرمایه خود را در آنجا سپرده اند نشوند.

 

 

نسیم دهلران

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد