سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 4236
|
08:55 - 1392/07/23
نسخه چاپی

فرماندار آبدانان:

جاده انجیره ایلام با اعتباری ۱۵۰ میلیون تومانی تعریض می شود

 جاده انجیره ایلام با اعتباری ۱۵۰ میلیون تومانی تعریض می شود
فرماندار شهرستان آبدانان از تعریض جاده انجیره که ورودی اصلی شهرستان آبدانان از مسیر ملکشاهی محسوب می شود با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایلام فردا، مراد ناصری  فرماندار شهرستان آبدانان گفت: روستای انجیره که به عنوان معبر اصلی ورودی شهرستان آبدانان از سمت شهرستان ملکشاهی محسوب می شود دارای یک جاده و مسیر بسیار باریک و کم عرض بود که رفت آمد را برای مردم سخت و دشوار می کرد.

فرماندار شهرستان آبدانان تصریح کرد: برای پروژه تعریض این جاده فرمانداری با جمع‌بندی بودجه ها و اعتبارات خود توانست مبلغی بالغ بر 150 میلیون تومان را برای این کار تخصیص دهد.

وی گفت: همچنین در کنار روستای انجیره، مسیر ورودی روستای گنداب از توابع شهرستان آبدانان نیز نیازمند تعریض مسیر بود که در مجموع برای این دو روستا اعتباری بالغ بر 210 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ناصری اظهار کرد: این پروژه به منظور توسعه و آبادانی مناطق روستایی صورت گرفته است و  این روستاها به عنوان دروازه ورودی شهرستان آبدانان به حساب می آیند و مردمی که از ملکشاهی به آبدانان می آیند باید از این روستا عبور کنند.

وی افزود: در همین راستا برای بررسی و نظارت بر پروژه عصر امروز با حضور مسئولان شورای اداری آبدانان و امام جمعه این شهرستان از آن بازدید به عمل آمد.

فرماندار شهرستان آبدانان تصریح کرد: طبق برنامه هایی که در نظر داشته ایم روند پیشرفت این پروژه بسیار خوب است.

 

 

آبدانان نیوز

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب