سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31882
|
07:58 - 1397/01/27
نسخه چاپی

در گفتگو با دبیر جشنواره سرناوا؛

برنامه های نخستین جشنواره ملی سرناوا تشریح شد/ حضور هنرمندان 16 استان در دره شهر

برنامه های نخستین جشنواره ملی سرناوا تشریح شد/ حضور هنرمندان 16 استان در دره شهر
دبیر جشنواره سرناوا از حضور هنرمندان 16 استان کشور در نخستین جشنواره ملی سرناوای دره شهر خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیمره خبر، "منوچهرتتری"، دبیر جشنواره ملی سرناوا گفت: از میان 264 اثر ارسالی هنرمندان 20 استان کشور به  نخستین جشنواره ملی "سورناوا" تعداد ۵۰ هنرمند از برای حضور در این جشنواره انتخاب و از آنان دعوت به عمل آمده است.

وی اظهار: این تعداد هنرمند از 16 استان آذرباییجان شرقی، اصفهان، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، گیلان، لرستان، مازندران وهمدان در جشنواره شرکت خواهند کرد.

تتری افزود: آیین افتتاحیه جشنواره در تاریخ ۲۶ فروردین ۹۷ ساعت ۱۰ صبح با حضور مسولان عالی رتبه استان و شهرستان و میهمانان ویژه در تالار مهرگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: روز دوم جشنواره(۲۷فروردین) نیز با حضور اساتید برجسته و‌هنرمندان برجسته کشور برنامه های متنوع و زیبایی به اجرا گذاشته خواهد شد.

تتری یادآورشد: آیین اختتامیه و مراسم اهدا جوایز به برگزیدگان با حضور مردم و مسولین به همراه کنسرت موسیقی پیشکسوتان و اساتید برجسته کشور نیز در روز سوم جشنواره از ساعت 17 تا 19 (28فودین) در تالار مهرگان برگزار می شود.

وی افزود: در  مدت سه روزه جشنواره شاهد هنرنمایی بزرگانی چون استاد محمدرضا درویشی، دکتر پروین بهمنی، استاد صادق چراغی، استاد حسین فرجی.استاد عاشیق احد علیشاه و ... خواهیم بود.

دبیر جشنواره ملی سرناوا با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از پیشکسوتان تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: حضور در این مراسم و دیگر برنامه های اجرایی جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است.

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد