سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31879
|
07:41 - 1397/01/27
نسخه چاپی

گزارش؛

ضرورت اتحاد همگانی برای حمایت از کالای ایرانی

ضرورت اتحاد همگانی برای حمایت از کالای ایرانی
با حمایت از کالای ایرانی می توان علاوه بر شکوفایی اقتصادی معضلاتی مانند بیکاری را درمان کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از دیار زاگرس، امسال با شعار حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر انقلاب نامیده شد تا همه با هم دست تولید کنندگان داخلی را گرفته وایران به شکوفایی اقتصادی برسد .

تجربه های تاریخی نشان می دهد کشورهایی که به پیشرفت رسیده اند با تکیه برتوان داخلی خود توانسته اند محصولاتی تولید کنند که علاوه بر کشور، بازارهای بین المللی را تسخیر کندورمز پیشرفت همواره با تاکید براستفاده از ظرفیت های داخلی است.

ایران اسلامی از لحاظ منابع واستعدادهای لازم هیچ کمبودی ندارد ومساله فقط مدیریت صحیح این منابع واستعدادها به سمت شکوفایی است که در عرصه های مختلف می توان محصولاتی را تولید کرده که بازارهای جهانی را تسخیر کند.

امروزه متاسفانه این امر هنوز تحقق نیافته ورفته رفته از تولید محصولات مورد نیاز مردم باز می مانیم وبازارهای کشور جای جولان کشورهای خارجی است وهرچه قدراز تولید محصولات داخلی عقب بمانیم ضرر آن بازهم به شکل بیکاری وگرانی متوجه مردم است.

حجت السلام احمد امرایی امام جمعه چرداول در گفتگو با خبرنگار دیارزاگرس گفت: حمایت از کالای ایرانی فرمان رهبری بوده و حمایت از کالاهای ایرانی وظیفه‌ای همگانی است و باید به یک فرهنگ مبدل شود.

وی افزود: همه ما باید برای پیشرفت ایران گام برداریم و در شرایط کنونی خرید کالاهای ایرانی می‌تواند گامی مهم در جهت پیشرفت اقتصادی باشد.

امام جمعه چرداول تصریح کرد:با حمایت از تولید داخل وخرید کالای ایرانی می توان بسیاری از مشکلات مانند بیکاری را پشت سرگذاشت وبه شکوفایی از جنبه های مختلف مانند پیشرفت اقتصادی رسید.

حمایت از کالای ایرانی فقط مختص به قشرخاصی نیست وهمه از مسئولین گرفته تا مردم در انتخاب های خود کالاهای ایرانی با کیفیت را مد نظر داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب