سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31817
|
09:14 - 1397/01/20
نسخه چاپی

رییس اداره میراث فرهنگی ملکشاهی خبر داد؛

بازدید 119هزار نفر از جاذبه های گردشگری ملکشاهی

بازدید 119هزار نفر از جاذبه های گردشگری ملکشاهی
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملکشاهی گفت: 119هزار گردشگر ومیهمان نوروزی از جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن کردند.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازملکشاهی خبر، "طالب خزان"؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملکشاهی گفت: 119هزار گردشگر ومیهمان نوروزی از جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن کردند.

وی اظهار کرد: این گردشگران و مسافران نوروزی از آثار تاریخی، مکان های مذهبی و جاذبه های طبیعی و نیز آثار دست ساز و صنایع دستی شهرستان در این ایام بازدید کردند.

خزان افزود: حضور و بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 15 درصدی برخوردار بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملکشاهی ادامه داد : اماکن مذهبی شهرستان شامل دو امامزاده سید محمد عابد (ع) و سید محمد ابوچماقین (ع) با 46 هزار مسافر نوروزی بیشترین آمار بازدید کننده را نسبت به دیگر امکان گردشگری شهرستان داشته است.

وی تصریح کرد: 41 هزار گردشگر و مسافر نوروزی نیز از جاذبه های طبیعی شهرستان بویژه آبشار اما ، سد چم گردلان و تالاب سیاب درویش بازدید داشته اند .

خزان با اشاره به اجرای آیین نوروزگاهی در مناطق گردشگری برای گردشگران و مسافران نوروزی افزود: این آیین فرهنگی در اماکن عمومی با استقبال مردم و مسافرین نوروزی مواجه شد.
31 اثر تاریخی و گردشگری شهرستان ملکشاهی در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است .

 
انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد