سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31801
|
10:42 - 1397/01/18
نسخه چاپی

بازدید 350 هزاری از جاذبه های گردشگری شهرستان؛

رتبه نخست جذب میهمانان نوروزی به دره شهر رسید

رتبه نخست جذب میهمانان نوروزی به دره شهر رسید
فرماندار دره شهرگفت: ورود و اسکان مسافران نوروزی به این شهرستان، نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 50 درصدی داشته است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، "علی اکبر شفیع زاده"، فرماندار دره شهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 350 هزار نفر از اماکن تاریخی، طبیعی و زیارتی این شهرستان بازدید کرده اند.

وی اظهار کرد: بیشترین تعداد بازدیداز  تنگه بهرام چوبین، شهر تاریخی سیمره و منطقه نمونه گردشگری سراب بوده است، بطوریکه آمار بازدید در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد رشد را نشان می دهد.

شفیع زاده افزود: در بحث اسکان نیز این شهرستان با 80هزار نفر روز اسکان رتبه نخت جذب مسافران نوروزی در استان ایلام را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه حضور میهمانان نوروزی در این بی سابقه بوده است، تصریح کرد: بیشترین مسافران داخلی از استانهای ایلام، شیراز، زنجان، همدان،اصفهان، مازندران، کرمانشاه، ارومیه، مشهد، سیستان و بلوچستان، خوزستان و تهران بوده اند.

رئیس ستاد خدمات سفر نوروزی دره شهر یادآورشد :همچنین مردم میهمان نواز دره شهر طبق سنتی دیرینه در اقدامی تحسین برانگیز مسافران نوروزی را بصورت رایگان در منازل خود اسکان داده اند.

وی افزود: با توجه به  ظرفیت‌های بالای این شهرستان در حوزه‌های توریستی و گردشگری، تمام دغدغه ما ایجاد شرایطی است که گردشگران با خاطری آسوده از مناظر گردشگری دیدن کرده تا در سالهای آینده به عنوان سفیری جهت تشویق افراد دیگر در زمینه بازدید از جاذبه های شهرستان اقدام نمایند.

شفیع زاده در ادامه با اشاره به اینکه نگاه مسافران به دره شهر رویکرد گذری نیست، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری در نظر می گیرندکه نمودارهای چند سال اخیر و حضور گردشگران در این شهرستان دلیل روشنی بر این ادعا است.

فرماندار دره شهر با تشکر و قدر دانی از نیروی های نظامی و انتظامی به دلیل برقراری امنیت در این ایام،  هماهنگی مسئولین شهرستان و اطلاع رسانی درست را عامل افزایش این تعداد میهمان نوروزی دانست.

 

پایان پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد