سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31791
|
22:05 - 1397/01/17
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

موانع پروژه احداث سد چناره در چرداول برطرف می شود

موانع پروژه احداث سد چناره در چرداول برطرف می شود
استاندار ایلام از پیگیری و رفع موانع پروژه احداث سد چناره در شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چرداول اظهار داشت: مصوبات سفرهای شهرستانی لازم الاجرا هستند و کمیته ای جهت نظارت بر اجرای آنها نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای نمایندگان در کمک به رفع مشکلات استان در مرکز، ابراز داشت: مدیران از ظرفیت نمایندگان برای پیگیری مشکلات حوزه کاری خود در مرکز استفاده نمایند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه مدیران برای پیشبرد پروژه های حوزه کاری خود بایستی تلاش کنند از منابع ملی بهره ببرند، گفت: یکی از پارامترهای ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی و ملی استانی است.

وی با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح در جاده اصلی  ایلام- کرمانشاه و بهسازی جاده ارتباطی از مسیر بیمارستان امام علی (ع) تا مرکز شهر، گفت: مطالعه احداث جاده ارتباطی پیامن_ میدر انجام می شود.

بازسازی اماکن مسکونی شهرستان که در اثر زلزله آسیب دیده اند

وی از انجام مطالعه چهارخطه کردن سرابله به محور قلاجه خبر داد و گفت: مطالعه و اجرای تامین آب شرب موردنیاز روستاهای منطقه زردلان نیز انجام می شود.

استاندار ایلام گفت:  اماکن مسکونی شهرستان که در اثر زلزله آسیب دیده اند، بازسازی می شوند.

وی از تخاذ تصمیمات مناسب به منظور تقویت شبکه ارتباطات در منطقه زردلان و بخش زاگرس خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ هکتار از پروژه تامین آب و احداث شبکه آبیاری اراضی کهره و داجیوند به زودی به بهره برداری می رسد.

سلیمانی دشتگی از پیگیری رفع موانع پروژه احداث سد چناره خبر داد  و تصریح کرد: تکمیل مجتمع آبرسانی شرب داجیوند که ۲۳ روستا تحت پوشش دارد، در دستور کار قرار دارد.

وی از بهسازی جاده ارتباطی سرابله به شباب خبر داد و گفت: تجهیز پارک های خرم باغله و سیمره نیز انجام می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد